נוקיה וסימנס מחפשות משקיעים ב-NSN

מנהלים בשתי החברות מסרו, כי הצדדים מחויבים להשלים את המפנה בחברה, המייצרת ציוד רשת, לפני שישקלו אפשרויות חדשות, בתום התקופה של המיזם המשותף - בשנת 2013 ● בחודש יולי חתמה NSN על הסכם לרכישת הפעילות של מוטורולה לייצור ציוד רשת תמורת 1.2 מיליארד דולרים מתוך שאיפה לחדור לשוק בארה"ב, בו הנוכחות שלה מועטה ● רג'יב סורי, מנכ"ל NSN: "איננו מחפשים רק הון חדש, אלא גם רעיונות חדשים"

החברות נוקיה (Nokia) וסימנס (Siemens) אישרו, כי הן מנהלות מגעים עם חברות השקעות כדי לגייס משקיעים עבור היצרנית של ציוד הרשת NSN (ר"ת Nokia Siemens Networks) על פי ידיעה שהופיעה ביום א' באתר האינטרנט של הפייננשל טיימס. מנהלי החברה מסרו, כי הצדדים מחויבים להשלים את המפנה בחברה לפני שישקלו אפשרויות חדשות, בתום התקופה של המיזם המשותף – בשנת 2013.

"אנו תמיד מוכנים לדון עם מי שיכולים לתרום רעיונות חדשים ולהזרים הון לענף", אמר טימו איהמוטילה, מנהל הכספים הראשי של נוקיה, לפייננשל טיימס. הוא הוסיף, כי "בכל תרחיש סביר" יוסיפו שתי החברות להחזיק במניות של NSN. ההשקעה עשויה להגיע לסכום של עד מיליארד דולרים "וכמה משקיעים פוטנציאליים" מגלים עניין, על פי מקורות יודעי דבר שצוטטו בידיעה.

בחודש שעבר ציינו מקורות יודעי דבר, בידיעה של סוכנות הידיעות רויטרס, כי על חברות ההשקעות שמגלות עניין ב-NSN נמנות Blackstone, TPG Capital ו-Bain Capital. בחודש יולי חתמה NSN על הסכם לרכישת הפעילות של מוטורולה לייצור ציוד רשת תמורת 1.2 מיליארד דולרים. זאת מתוך שאיפה לחדור לשוק בארה"ב, בו הנוכחות שלה מועטה.

מנהל הכספים הראשי של סימנס, ג'ואי קייזר, מסר לפייננשל טיימס, כי ההסכם לרכישת הפעילות של מוטורולה מגביר את האטרקטיביות של NSN "בעיני משקיעים פוטנציאליים". הוא הוסיף כי השקעה של חברות השקעות יכולה לשמש "כמנוף יעיל לפיתוח העסקים בעתיד".

רג'יב סורי, מנכ"ל NSN, מסר לפייננשל טיימס, כי השקעה של חברות השקעות יכולה "לחזק את הפעילות ולהגביר את הגמישות", אך הדגיש כי הון חדש אינו חיוני. "איננו מחפשים רק הון חדש, אלא גם רעיונות חדשים", אמר סורי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים