המחאה בפלאפון מסכמת שבועיים: כ-800 עובדים שובתים

מחצית מעובדי מרכז השירות בתלפיות החלו לשבות הבוקר ● בוועד מסבירים, כי למרות שההצטרפות להסתדרות כוללת כבר יותר מ-1,800 עובדים, הם אינם משביתים את כל העובדים החתומים - גם משום שיש מי שחוששים למקום עבודתם, וגם משום שמטרתם אינה לפגוע בחברה ובעובדים

עובדי פלאפון השובתים החלו הבוקר (ב') את היום ה-15 של העיצומים ב-"קריאת השכמה" מול ביתו של גיל שרון – מנכ"ל החברה, והודיעו כי יחזרו על הפעולה מול הבית גם בשבע בערב. במקביל, מחריפים העובדים את העיצומים והודיעו היום על הרחבת השביתה גם למוקד השירות בתלפיות בירושלים. על פי הוועד, מחצית מעובדי המרכז החלו לשבות הבוקר, במקביל להשבתות שהחלו לפני כשבועיים וממשיכות עד היום. לדברי אנשי הוועד, כ-800 עובדי החברה שובתים נכון להיום.

בוועד מסבירים, כי למרות שההצטרפות להסתדרות כוללת כבר יותר מ-1,800 עובדים, הם אינם משביתים את כל העובדים החתומים מכמה טעמים: האחד הוא שיש עובדים שחוששים למקום עבודתם, והשני הוא שמטרתם אינה לפגוע בחברה ובעובדים – ולכן הם פועלים בצורה מדורגת ומידתית.

מן ההסתדרות נמסר, כי הם מצרים על ביטול הפגישה בין שאול אלוביץ', הבעלים של קבוצת בזק – החברה האם של פלאפון, ובין עופר עיני – יו"ר ההסתדרות. עוד נמסר, כי בינתיים לא מתנהלים כל מגעים בין הנהלת החברה להסתדרות.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יצחק

    ברכות לעובדי פלאפון השובתים וקריאה לחבריהם להצטרף לשביתה. רק כך תלמדו את הקפיטליסטים החזיריים גיל שרון ושאול אלוביץ', שאי אפשר למנוע מעובדים את זכותם החוקתית להתאגד. יש לשים קץ לתהליך של הפיכת עובדים בישראל לעבדים.

אירועים קרובים