גוגל רכשה חברת לוויינים תמורת חצי מיליארד דולר

ענקית הטכנולוגיה עשתה את זה שוב ורכשה את Skybox Imaging, שתספק תמונות לשירות המפות שלה ● שנאמר: הכול זה מלמעלה

גוגל (Google) הודיעה אתמול (ג') כי היא רוכשת את חברת הלוויין, Skybox Imaging, תמורת 500 מיליון דולר במזומן. מגוגל נמסר כי הלוויינים של Skybox יספקו תמונות לשירות המפות המקוון של גוגל, ובהמשך הם יסייעו גם לספק גישה לאינטרנט באזורי ספר.

זו החברה השנייה בתעשיית התעופה והחלל שרוכשת ענקית האינטרנט מאז תחילת השנה, לאחר שבחודש אפריל רכשה את חברת  Titan Aerospace ממכסיקו, אשר מספקת מטוסים ללא טייס המונעים באנרגיה סולארית. הסכום ששילמה גוגל תמורת Titan לא פורסם.

Skybox, שהוקמה לפני חמש שנים, מייצרת לוויינים שמצוידים בחיישנים ובמצלמות ומצלמים תמונות וסרטונים של כדור הארץ באבחנה גבוהה. הלוויינים של Skybox נחשבים לקטנים וקלים יותר מלוויינים רגילים. עד כה שיגרה החברה, שבדומה לגוגל שוכנת במאונטיין ויו שבקליפורניה, לוויין אחד בלבד, אך בכוונתה לשגר צי של 24 לוויינים, על פי אתר האינטרנט של Skybox.

"הגיעה העת להצטרף לחברה שיכולה לאתגר אותנו ולגרום לנו לחשוב בגדול ובצורה נועזת יותר, ואשר יכולה לסייע לנו בהגשמה מהירה יותר של החזון שלנו" נכתב אתמול באתר האינטרנט של Skybox.

גוגל הייתה קצת פחות פומפוזית ומסרה כי השלמת העסקה כפופה לקבלת אישורים מהרשויות בארצות הברית.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Amram

    לפי דברי שגריר ישראל באו"ם, ריבלין יביא גאווה(מעשי סדום - הומואים) לישראל. זה לא כבוד אלא, בזיון וחרפה לישראל. ארורה סדום, לפי מעשיה. יימח שמה וזכרה.

אירועים קרובים