כרמלה אבנר, מנמ"רית הממשלה: "אף משרד ממשלתי לא הותקף בגל הפריצות אמש"

"מיטב הבדיקות שערכנו העלו, כי לא היתה התקפה על אף אחד מאתרי הממשלה", אמרה אבנר לאנשים ומחשבים, בתגובה לטענות שהשמיעה קבוצת ההאקרים "זוכרים את עימאד", לפיהן הם הצליחו לחדור בין היתר גם לאתרי משרד האוצר ומשרד ראש הממשלה

בניגוד לטענות שהשמיעה קבוצת ההאקרים "זוכרים את עימאד", לפיהן הם הצליחו לחדור בין היתר גם לאתרי ממשלה, כמו משרד האוצר ומשרד ראש הממשלה, אומרת כרמלה אבנר, מנמ"רית הממשלה והאחראית על ממשל זמין, כי אף אחד מאתרי הממשלה לא הותקף בגל הפריצות מאמש (ד'). "רמת הכוננות והיערנות שלנו גבוהה במשך כל ימות השנה", הסבירה אבנר לאנשים ומחשבים. "יש לנו אנשי אבטחה שעובדים סביב השעון ומקבלים התרעות מפני התקפות. מיטב הבדיקות שערכנו העלו, כי לא היתה התקפה על אף אחד מאתרי הממשלה".

לדברי אבנר, משרדי הממשלה חשופים באופן טבעי להתקפות קבועות חוזרות ונשנות. היא ציינה כי הנתון האחרון שפורסם, המצביע על כחמישה מיליון ניסיונות תקיפה בשנה, עדיין תקף. היא הזכירה, כי אתר חדש שהושק על ידי ממשל זמין לפני כחודש, המציג מידע נגיש לציבור על הגנה מפני מתקפות סייבר, עמד היום במבחן המציאות, כאשר גולשים רבים מצאו בו תשובות לשאלות שונות.

"ההסתכלות שלנו על איומים היא רוחבית ואנו פועלים בשיתוף פעולה כולל עם המטה הקיברנטי", סיכמה. "התקפות היו בעבר ויהיו גם בעתיד. תפקידנו הוא לשמור על ערנות ואני שמחה שאנו עומדים במשימה".

כרמלה אבנר תהיה הדוברת הראשית בכנס World eGov Forum 2012, שייערך בנובמבר. פרטים נוספים והרשמה בכתובת הבאה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים