אופרה שחררה את גרסה 10.60 של הדפדפן שלה

לטענת החברה, הדפדפן הנוכחי מהיר ב-50% יותר מאשר הגרסה הקודמת, 10.50 ● בין החידושים: תמיכה בהצגת סרטים בפורמט WebM המבוסס HTML 5, אפשרות להשתמש במידע מבוסס מיקום גיאוגרפי ומערכת הגנה נגד תרמיות פישינג שמבוססות על המנוע של חברת האבטחה AVG

דפדפן אופרה

אופרה (Opera) השיקה גרסה חדשה של דפדפן האינטרנט שלה – גרסה 10.60, כשהיא טוענת שמדובר בדפדפן האינטרנט המהיר ביותר שקיים כיום בעולם. לטענת החברה, הדפדפן הנוכחי מהיר ב-50% יותר מאשר הגרסה הקודמת, 10.50, על פי רוב מבחני המפתח שבודקים את מהירויות העבודה של הדפדפנים.

בנוסף, מציעה הגרסה החדשה תמיכה באפשרות הצגת סרטים בפורמט WebM החדש, שמבוסס על שימוש בתגיות HTML 5 ומאפשר הצגת סרטון בתוך הדפדפן עצמו – מבלי הצורך בשיבוץ תוכנה חיצונית, ובכל הפלטפורמות. תכונה נוספת בדפדפן, למרות שאינה חדשה, היא האפשרות להשתמש במידע מבוסס מיקום גיאוגרפי שמאפשר לקבוע את המיקום הנוכחי של המשתמש ולהציגו ביישומים שונים. לפי אופרה, למשתמש יש שליטה מלאה לקבוע מתי הוא מוכן שהתכונה הזו תהיה בשימוש ומתי לא.

תכונה חשובה נוספת שכלולה בדפדפן אופרה בגרסתו החדשה היא הטמעה של מערכת הגנה נגד תרמיות פישינג שמבוססות על המנוע של חברת האבטחה AVG, שגרסת החינם של תוכנת האנטי-וירוס שלה היא מהפופולאריות ברשת.

שינויים קלים אחרים הם הוספת מנוע החיפוש של מיקרוסופט (Microsoft), בינג (Bing), כאפשרות ברירת מחדל לחיפוש במקום גוגל (Google), הצעות מיידיות להשלמות חיפוש באתרים מסוימים כמו ויקיפדיה (Wikipedia) וכן כמה שיפורים מינוריים בממשק המשתמש הראשי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים