1 באפריל: גוגל מציעה חיפוש חפצים שאבדו בבית ואבי הלינוקס מצטרף למיקרוסופט

נתקלתם בשירות החדש של ענקית החיפוש, שנועד לסייע לכם למצוא את שלט הטלוויזיה? ● ומה לגבי טכנולוגיית ה-"וידיאו טקסט" החדשה של יו-טיוב? ● את דפדפן האינטרנט הראשון שמיועד לשימוש בחלל כבר ניסיתם? ● מתיחות ה-1 באפריל הטובות שמציע ענף המיחשוב השנה

כמו בכל שנה, גם הפעם התמלאה רשת האינטרנט במתיחות רבות, שונות ומגוונות לכבוד "חג הטיפשים", הלא הוא ה-1 באפריל. לא מעט חברות ואתרי אינטרנט ניסו לשטות בקריצת עין בקוראים ובלקוחות הקבועים, כאשר חלקן לקחו את הנושא באופן רציני יותר מאשר אחרות.

כך, לדוגמה, סיפרה היום (ה') גוגל (Google) בבלוג הרשמי של Google Docs, כי מעתה ניתן להשתמש בשטח האחסון שהיא מקצה למשתמשי חבילת היישומים המשרדיים, לשמירה של חפצים פיזיים יותר. "האם הייתם רוצים ללחוץ את Ctrl + F מעל המפתחות או שלט הטלוויזיה שלכם? אחסנו את החפצים שאתם בדרך כלל מאבדים ב-Google Docs, ולא תצטרכו לדאוג שמא תצטרכו לחפש אותם שוב". עוד צוין בפוסט, כי אפשר להשתמש בשירות להעברת פסנתר מעיר לעיר. המחיר? 10 סנטים לק"ג.

בחטיבה אחרת של גוגל, אתר שיתוף סרטוני הווידאו יו-טיוב (YouTube) עוות הלוגו והופיע כתמונת טקסט מטושטשת. "כנראה שמעת על סרטונים ברזולוציה גבוהה כמו 720 ו-1080 פיקסלים. היום אנחנו מציגים פורמט חדש: וידיאו טקסט", נכתב בדף הבית של השירות. כדי להמחיש את החידוש, צורפו כמה סרטוני דוגמה, בהם כבר נכתב במפורש, כי מדובר במתיחה לרגל ה-1 באפריל.

באופרה (Opera), יצרנית דפדפן האינטרנט הנורבגי, הודיעו על אפשרות להוריד מהדורת מבחן מוגבלת של הדור הבא של הדפדפן, עבור אלו שהחלל החיצון הוא הגבול האחרון שלהם. "אני מאמין שהחברה צריכה לחייב את עצמה להשגת המטרה הבאה שלה: הצבת דפדפן אינטרנט בחלל", נכתב בשם אחד ממייסדי החברה. בין שאר המאפיינים של הדפדפן החדש, ניתן למצוא "ממשק משתמש מיוחד למסכי מגע לשימוש עם כפפות", וכן את "מצב המשימה", בו בקרת המשימה יכולה לנטר אחרי הגלישה באינטרנט ואף לשנות אותה.

על החוגגים הראשונים את חג המתיחות נמנה האתר האוסטרלי iTwire, שהודיע כי ממציא הלינוקס (Linux) – לינוס טורבאלדס, החליט להצטרף למיקרוסופט (Microsoft) – לא פחות ולא יותר – כארכיטקט תוכנה ראשי, כדי לעבוד על מערכת ההפעלה הבאה של החברה. "לינוקס תמשיך להתקיים בלעדי, וזה היופי של הקוד הפתוח. בינתיים אני מקווה לדחוף מיקרוסופט מבפנים", נכתב בשמו. את ההודעה לעיתונות, אגב, שיחררה "אפריל פולי", מנהלת משאבי האנוש במיקרוסופט…

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים