נשים ומחשבים: מיטל נצירי, קווליטסט

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● והפעם: מיטל נצירי, מנהלת גיוס בקווליטסט

מנהלת גיוס בקווליטסט

שם ותפקיד: מיטל נצירי, מנהלת גיוס בקווליטסט.

השכלה: תואר ראשון במדעי ההתנהגות וניהול מש"א, תואר שני בלימודי משפחה. מטפלת זוגית ומשפחתית, מורשית נגישות.

מה הביא אותך לעולם הטכנולוגיה?

לאחר 15 שנים של עשייה בחברת טלאול, "בער" בי רצון להתוודע לתרבות ארגונית חדשה ולהתפתח ברמה האישית והמקצועית. קסמו לי מאוד החדשנות, הדינאמיות והראייה הגלובלית של ההיי-טק. הרצון להיות שותפה משמעותית בשוק צומח, הביא אותי לקווליטסט.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה?
אני לא חושבת שיש אפליה כנגד נשים. להיפך, בכל מקום בו אנחנו רואים נשים שרוצות להשתלב בענפי הטכנולוגיה השונים בחברה- אנחנו מעודדים אותן להצטרף ונותנים להן את הכלים להצליח. יתרה מכך, כמנהלת גיוס אני רואה עלייה עקבית ברצון של נשים להצטרף לקווליטסט, גם למקצועות שבהם לא היה שכיח לראות בהם נשים, כמו סייבר, למשל. רק בשנת 2022 היו 43% מהמגויסים החדשים בקווליטסט נשים, בעוד אחוז הנשים בחברות טק בישראל נושק ל-35% בלבד.

השינוי המהותי  לא יהיה רק במספר הנשים שעובדות בתעשייה, אלא במעמדן. כיום נעדר חלקן בניהול הבכיר. לכן, ככל שייקלטו יותר נשים, יהיו גם אלו שיטפסו למעלה בסולם הדרגות מה שיביא תוך שנים ספורות גם לשינוי הנהלות הבכירות של ההיי-טק שיהיו הטרוגניות מאי-פעם בתעשייה.

כדי שזה יקרה צריך שחברות נוספות כמו קווליטסט יכירו בחשיבות הגיוון התעסוקתי ובערך שלו – לקהילה בוודאי, אבל גם מבחינה עסקית גרידא. גיוון, ולא רק מגדרי, אגב, מביא עושר של מיומנויות ייחודיות לשולחן. על ידי אימוץ הגיוון מבחינה עסקית החברה יכולה להניע חדשנות וצמיחה בארגון, וזה WIN-WIN  מובהק.

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה?

לא חוויתי באופן אישי אפליה על רקע המגדר שלי, אבל כמנהלת גיוס נחשפתי להטיות מובנות – אף משרה לא תוצע "לגברים בלבד" אבל כשמשרה דורשת "שעות עבודה רבות", או גם היום, התחייבות מוחלטת לעבודה מהמשרד, די ברור שנשים רבות, בעיקר אימהות, ייאלצו לוותר.

אנו מציעים שעות עבודה גמישות והסדרי עבודה היברידיים, המאפשרים לעובדים שלנו לאזן בין העבודה והחיים האישיים שלהם. אני מאמינה שזה נכון ל-Well being של כלל העובדים שלנו, לא רק נשים. בנוסף, מספקים מסלולי קריירה, הכשרה ופיתוח כדי לסייע ולעזור לעובדים שלנו לצמוח ולהתקדם בקריירה שלהם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים