Dreame L10s ultra: שואב, שוטף ומקרצף – ביחד ולחוד

שואב האבק הרצפתי החדש של קריסטאלינו מצויד בשתי מברשות מקרצפות מסתובבות, משתמש ב-AI כדי ללמוד את הבית ואמור לאסוף שיער, לכלוך, אבק ופסולת, וגם חלקיקים עדינים במיוחד

ה-Dreame L10s ultra.

על השואב הרצפתי הקודם במשפחת Dreame כתבתי כאן, במדור, לפני כמה חודשים. עכשיו מגיע דור חדש מבית קריסטאלינו, שלפי החברה הוא הדור הבא של השואבים הרובוטיים המקרצפים. הוא מציע שלושה מצבי עבודה: שאיבה, שטיפה וביצוע של שתי הפעולות בו זמנית.

ה-Dreame L10s ultra מצויד בשתי מברשות מקרצפות מסתובבות, והוא יכול לבצע איסוף וריקון אבק באופן אוטומטי. בין תכונות התחזוקה שלו אפשר למצוא גם ניקוי וייבוש מגבים בעזרת חימום, מילוי מים, משיכה אוטומטית של חומר ניקוי עם מקום מובנה עבורו בתחנת העגינה ומיכל פנימי בשואב, שנושא את חומר הניקוי בתוכו.

הוא גם משתמש בטכנולוגיית בינה מלאכותית כדי למפות את הבית ויש לו מצלמת RGB שמאפשרת, לפי החברה, ללמוד את הבית באופן תלת ממדי. במסגרת זו, ה-Dreame L10s ultra אף יכול לזהות מכשולים בזמן אמת, כולל מכשולים נמוכים, כך שאין צורך לסדר את הבית לפני עבודת השאיבה.

השואב החדש אמור לשאוב אליו שיער, לכלוך, אבק ופסולת, וגם חלקיקים עדינים במיוחד. בנוסף, ניתן להגדיר בו מצב חיות מחמד, שמאפשר שלא להפריע לחיית המחמד הביתית. האפליקציה של השואב כוללת יכולות כמו הגדרת לוח זמנים.

כמו קודמו, גם ה-Dreame L10s ultra נחשב לאחד המכשירים היוקרתיים בתחום, והמחיר בהתאם – לא פחות מ-5,490 שקלים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מאור

    לא יקר במיוחד. קצת יותר מקירבי שלגמרי גולם מצוין. רק החתול שלי לא ייכל לרכב עליו. ומה עם רעש עבודה?

אירועים קרובים