מבט על אירועי הטכנולוגיה החשובים ביותר בחודשים הקרובים

החזרה מחופשת הקיץ כוללת גם את חזרתם של כנסי הטכנולוגיה וההיי-טק של אנשים ומחשבים: אירוע של אחת מחברות הטכנולוגיה המרכזיות - BMC, כנס המחשוב הממשלתי e-Gov, הוועידה המרכזית של הענף ועוד

חודשים נוספים של כנסים רבים ומרכזיים.

חופשת הקיץ נמצאת על סף סיום, כאשר ברקע העננה הגדולה לגבי פתיחת שנת הלימודים. אלא שבמשק כבר מורגשות התעוררות ותחילת חזרה לפעילות מלאה – ואצלנו, באנשים ומחשבים, לשגרת הכנסים, הוועידות, מפגשי הפורומים המקצועיים ועוד. כרגיל, שלל האירועים שלנו משקפים את הנושאים והמגמות שיעצבו את סדר היום הטכנולוגי של הענף ושל המגזרים השונים במשק, בדרך לרבעון האחרון של השנה ולסיכומה של 2022 כולה, שכבר ברור שתהיה אחת השנים המאתגרות ביותר שידע ההיי-טק הישראלי.

בכנס הראשון, שייערך בשבוע הבא, תחשוף גיב סולושנס (GIV Solutions) את הרחפן המתקדם שלה, שמאפשר לבצע סקירות הנדסיות בחללים סגורים. רבות דובר על מצבן של התשתיות הפיזיות במדינה – במיוחד במבנים ישנים, בגשרים, במתקני תעשיה, במכלי הגז והדלק, ובפרויקטים הנדסיים שונים. באי הכנס ייחשפו לרחפן מדגם אליוט 3, שיכול לזהות כשלים שבדרך רגילה לא ניתן לזהות, להתריע על סכנות ובכך למנוע אסונות.

אוטומציה וכנסים מגזריים פופולריים

על פי שלל התחזיות, גם בשנים הבאות נושא האוטומציה בתהליכים, כחלק מהטרנספורמציה הדיגיטלית שארגונים עוברים ויעברו, יהיה חלק מסדר היום של ארגוני IT ושל החברות הספקיות הגדולות. באוקטובר תערוך BMC כנס לקוחות שבו היא תציג את הפתרונות החדשניים שלה לעולם זה. החברה האמריקנית משרתת רבות מאוד מהחברות העולמיות הגדולות ובארץ, הפתרונות שלה מוטמעים במגזרים מגוונים במשק. היעד של הפתרונות הללו הוא לפנות לבעלי תפקידים כמה שיותר זמן על ידי יישום תהליכי שו"ב וניהול, כדי שיוכלו לעסוק בליבה העסקית של הארגון ולמקסם את ההכנסות והרווחים שלו.

הוועידות והכנסים שלנו משקפים את הנושאים והמגמות שיעצבו את סדר היום הטכנולוגי של הענף ושל המגזרים השונים במשק, בדרך לרבעון האחרון של השנה ולסיכומה של 2022 כולה. כבר ברור שהשנה הזו תהיה אחת השנים המאתגרות ביותר שידע ההיי-טק הישראלי

הרבעון האחרון של השנה יכלול גם כמה מהכנסים המגזריים הפופולריים של אנשים ומחשבים. אחד מהם הוא כנס Fintech Junction, שייערך בחודש נובמבר, והוא ימשיך לעקוב אחרי השפעת הקורונה על תהליכי העבודה והפעילות של המגזר הפיננסי. זהו אחד המגזרים שנאלץ לעבור לא מעט שינויים, עקב העובדה שהקורונה שינתה לכולנו את הדרך שבה אנחנו חיים ועובדים, כמו גם את הדרך שבה אנחנו צורכים ומקבלים שירותים פיננסיים – ולא רק. מרצי הכנס יעדכנו את המשתתפים כיצד הם מתאימים את פיתוח השירותים הדיגיטליים כדי להגן על נתוני הלקוחות שלהם ולהמשיך לשפר את ידידותיות המשתמש, על מנת שידע לנתב בין העולם הדיגיטלי לזה הפיזי.

בסוף אוקטובר, יומיים לפני הבחירות החמישיות, תיערך הוועידה המרכזית של השנה – ועידת הפסגה של הטכנולוגיה. 70 מרצים מרבים מהמגזרים השונים – בהם הציבורי, הפרטי, הפיננסים, הבריאות, הסייבר והביטחון – ישתתפו בכנס, שיכלול הרצאות מליאה, פאנלים ומפגשי נטוורקינג. האירוע יתחיל בארוחת בוקר למנהלים בכירים מארגוני IT ומנהלים במשק. את הכנס יפתחו בכירים מהממשלה ומהכנסת, שיפנו את הלו"ז העמוס שלהם, פחות מ-48 שעות לפני פתיחת הקלפיות. בין הבכירים: שרת החדשנות, המדע והטכנולוגיה, אורית פרקש הכהן, וח"כ רון כץ, יו"ר ועדת המשנה להיי-טק בכנסת. בין בכירי המשק יישאו דברים דרור בין, מנכ"ל רשות החדשנות; איילת נחמיאס-ורבין, יו"רית מכון הייצוא; ערן יעקב, מנהל רשות המסים; פרופ' רוני גמזו, מנכ"ל בית החולים איכילוב; פרופ' שוקי שמר, יו"ר אסותא מרכזים רפואיים; וד"ר מריאן כהן, יו"ר איגוד ההיי-טק בהתאחדות התעשיינים. בין באי האירוע ניתן יהיה למצוא את המנכ"לים הבכירים של ה-IT בישראל, מהחברות המובילות את השוק ועובדות עם הענף, וכן מנכ"לים של חברות רב לאומיות וחברות טק. כל אלה יפגשו כ-1,000 (!) משתתפים שצפויים להגיע לכנס, בהם סמנכ"לי טכנולוגיות, מנהלי מחשוב, יועצים ומנהלים בארגונים. ביחד הם יצפו בתערוכת פתרונות של חברות שונות, ולא יוותרו על נטוורקינג עשיר ופורה.

ממש לקראת סוף השנה, בדצמבר, ייערך כנס המחשוב הממשלתי e-Gov, שכבר הפך למסורת. ישתתפו בו ראשי מערך הדיגיטל הלאומי, בהובלת שירה לב עמי, שמנהלת אותו, מנמ"רי משרדי ממשלה, יועצים ומנכ"לי החברות שעובדות עם הממשלה. בכנס ייפרשו תוכניות העבודה של הממשלה לקראת האתגרים המרכזיים של השנים הבאות: המעבר לענן, המשך שיפור השירות לאזרח והמשך פרויקטי הליבה המחשוביים של משרדי הממשלה, בהובלת המנמ"רים.

בנוסף לאירועים אלה ייערכו מפגשים מקצועיים של פורומי המנמ"רים והמנכ"לים, מנהלי אבטחת המידע, מנהלי ה-BI ופורום הנשים – כולם מבית אנשים ומחשבים. את כל אלה תמשיך ללוות מערכת אנשים ומחשבים, באמצעות הפורטל והניוזלטר היומי, DailyMaily. בתקווה שיהיו לנו סתיו מעניין ופורה, ותקופת חגים שמחה.

לפרטים נוספים ולהרשמה לאירועים הקרובים של אנשים ומחשבים לחצו כאן.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים