נשים ומחשבים: נועה רופא, טרהג'ן

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● והפעם: נועה רופא, מנהלת משאבי אנוש בטרהג'ן

נועה רופא, מנהלת משרד וכוח אדם בטרהג'ן.

שם: נועה רופא.

תפקיד: מנהלת משרד ומשאבי אנוש בטרהג'ן (TeraGen).

ותק בתפקיד: ארבעה חודשים.

תפקידים קודמים: מנהלת קליניקה פסיכיאטרית.

השכלה ושירות צבאי: למדתי תואר ראשון בפסיכולוגיה ואמנות באוניברסיטת בן גוריון, תואר שני בנוירופסיכולוגיה שיקומית במכללה האקדמית תל אביב יפו. שירתתי בחיל הרפואה, ופיקדתי על חיילים בקורס חובשים ועל מדריכי מדור רפואה ראשונית.

משפחה: מאורסת, מתחתנת באוגוסט.

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה? רציתי לרכוש ידע וניסיון בעולם הטכנולוגיה והסטארט-אפים, שתמיד הייתה לי משיכה אליו. הסביבה הטכנולוגית מעניינת ומתחדשת, כזו שתאפשר לי להשתמש בכישורים שלי ולהשתכר בכבוד. 

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה? אני חושבת שיש אפליה נגד נשים ברוב שוק העבודה, ושאנחנו כנשים צריכות לדרוש יותר ולזכור שאנחנו שוות יותר ממה שהחברה לימדה אותנו. אני שמחה על כך שאצלנו בטרהג'ן אנחנו שמות דגש על ייצוג נשי ושוויון מגדרי. הנושאים הללו חשובים לנו כחברה, ולי באופן אישי. אני מקווה לשמוע על עוד חברות שנוהגות באופן דומה, ושואפת לכך שבסבב הגיוסים הקרוב יצטרפו אלינו עוד נשים חזקות שירוצו איתנו קדימה.

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה? עד כה לא חוויתי אפליה שכזו על בשרי, אך נחשפתי לסיפורים, כתבות ופוסטים ברשתות החברתיות ובלינקדאין, בהם נשים דיווחו על כך שהופלו על רקע היותן נשים. אני שמחה שב-טרהג'ן יש מודעות גבוהה בכל הנוגע לשוויון מגדרי.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים