יום בחיי: גיל פלד, אינטואיטיב ישראל

פלד מנהל מכירות ותמיכה של Intuitive Hub – מערכת של שירותים דיגיטליים המותקנת בבתי חולים - ומעבר לכך הוא מאמן קבוצת שחייה ומלווה צעירים בפריפריה בהשתלבות בעולם ההיי-טק ● כך נראה יום בחייו

גיל פלד, מנהל מכירות ותמיכה, אינטואיטיב ישראל, במשרד.

גיל פלד (56) הצטרף לאינטואיטיב ישראל לפני שנתיים וחצי כמנהל מכירות ותמיכה של Intuitive Hub. כמו כן פלד מאמן קבוצת שחייה ומלווה צעירים בפריפריה בהשתלבות בעולם ההיי-טק. הוא נשוי לטלי מזה 30 שנה, אב גאה לשלושה – אהד בן 28, אוריה בת 24 ויהלי בת 15 – וגר בישוב שכניה בגליל המערבי.

גיל פלד, מנהל מכירות ותמיכה, אינטואיטיב ישראל, במהלך אימון שחייה.

גיל פלד, מנהל מכירות ותמיכה, אינטואיטיב ישראל, במהלך אימון שחייה. צילום: יח"צ

סדר היום שלי

05:10 – אני מתעורר ומתארגן ליום חדש, יום נוסף שיתחיל בשחייה בים ומשם לעבודה, ממלא את בקבוק המים שלי ויוצא עם הרכב לכיוון חוף דדו בחיפה. מכיוון שאני מתגורר במשגב, לפני דרך ארוכה עד שאגיע לחיפה.

06:00 – מגיע לים ומתחיל להתארגן. מסתכלים על הים ומחליטים על אחת מאופציות האימון שתכננו יום לפני. בקבוצה אותה אני מאמן בהתנדבות (עם שותף נוסף) יש כ-20 שחיינים בגילאי 40-50, אותם אנחנו מכינים למשחה מסכם של 10 ק"מ.

08:00 – לאחר סיום האימון, אני עושה מקלחת זריזה, מצטייד בכוס קפה מבית הקפה הסמוך ורץ לרכבת. כחלק מעבודתי כמנהל מערך הלקוחות והפעילות העסקית באינטואיטיב ישראל אני מסייר בבתי חולים בארץ ומוודא הטמעה מוצלחת ושימוש נכון במערכות. אני מסייר ונפגש עם רופאים בבתי החולים המובילים בארץ שהטמיעו את המערכת –  בלינסון, בני ציון, הלל יפה, סורוקה, איכילוב, מאיר, אסף הרופא, קפלן, כרמל ועוד.

08:12 – עולה על הרכבת בדרכי לאחד מבתי החולים במרכז הארץ. בזמן הנסיעה ברכבת אני מתעדכן בנושאים ובתכתובות שהיו בלילה ובשעות הבוקר המוקדמות. כמו כן מקבל דיווח מהשטח שהמערכות שלנו בבתי החולים עובדות כמתוכנן.

09:30 – מגיע לבית החולים ומתחיל סבב פגישות עם הרופאים אשר עובדים עם מערכות אינטואיטיב. 

Intuitive Hub היא מערכת המותקנת בבתי חולים ומספקת שורה של שירותים דיגיטליים, שנועדו לסייע למנתחים בתהליך הניתוח, בקבלת החלטות ובהגברת יעילות פרוצדורות בזמן אמת. כמו כן המערכת מנהלת את המדיה הדיגיטלית בחדרי ניתוח (סרטים ותמונות קליניות), חדרי בדיקות וכן את מערכת הדה וינצ'י (daVinci), מוצר הדגל של החברה.

דה-וינצ'י היא מערכת לביצוע ניתוחים רובוטיים, אשר פותחה בחברת אינטואיטיב (Intuitive), חוללה מהפכה בניתוחים זעיר-פולשניים בתחומי גניקולוגיה, אורולוגיה, חזה ובטן, וסייעה עד היום למנתחים בכל העולם בביצוע יותר מ-10 מיליון ניתוחים.

מטרת הפגישות שלי עם הרופאים היא לקבל משוב על העבודה עם המערכת שלנו, צרכים עתידיים וצפי למערכות נוספות.

לאחר פגישת הרופאים אני נפגש עם מנהלת ה-IT של בית החולים. אנחנו מריצים פרויקט ייחודי שדורש מעקב ופגישות בתדירות גבוהה.

13:00 – מגיע למשרדי החברה במגדלי עזריאלי. זה הזמן לארוחת צהריים. עובר בסלטייה באחת מהמסעדות בעזריאלי ועולה למשרדי החברה, שם אוכלים יחד בקפיטריה.

14:00 – ישיבת צוות – בישיבת הצוות עוברים על ההזדמנויות הפתוחות, על סטטוס הלקוחות שמריצים עכשיו פיילוט, וכן על תקלות/דרישות פתוחות. בסיום הישיבה אנחנו מתכננים את התוכנית לשבוע הבא, עם הדגשים לעבודת השטח בבתי החולים ובמרפאות.

17:00 – ישיבת הנהלה של הצוות בארץ ובחו"ל. בישיבה כל מנהל אזור נותן סקירה על הפעילויות המרכזיות של השבוע הנוכחי ותוכניות לשבוע הבא. כמו כן הוא סוקר את ההזדמנויות הפתוחות. בישיבה עוברים גם על נושאי אופרציה וכח אדם.

18:00 – אני מסיים את העבודה, מתארגן ויוצא חזרה לכיוון הרכבת לחיפה. זה הזמן לשיחת טלפון לליאור, בחור צעיר שאני עושה לו מנטורינג כחלק משיתוף פעולה בין ארגון מגדלור (חובלים במיל') לבין תוכנית מושל (תכנית מלגות המכוונת תעסוקה ומכשירה את בוגריה במפגשים, סדנאות, הרצאות וליווי אישי לקראת כניסה אופטימלית למקצוע והתחום אותו בחרו ללמוד). מטרת שיתוף הפעולה הוא מציאת עבודה ראשונה שתהיה נקודת כניסה אופטימלית לבניית הקריירה המקצועית. אני מלווה את הסטודנט בשנתו האחרונה ללימודים. לאחר מספר חודשים של עבודה משותפת והכוונה, הסטודנט מצא עבודה וכעת אני מלווה אותו במעבר מעבודת סטודנט לעבודה במשרה מלאה.

20:00 – סוף סוף, אחרי יום ארוך, מגיע הביתה למשפחתי האהובה.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רן

    איזה מלך אתה גיל! אין ספק מלח הארץ, נתינה, אהבה ומקצועיות אצלך זה ערך עליון.

  2. רויטל

    יישר כח, עלה והצלחה כמו שרק אתה יודע!

אירועים קרובים