נשים ומחשבים: ספיר הושמנד-קרן, קבוצת M51

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● והפעם: ספיר הושמנד-קרן, מנהלת תחום שיווק בקבוצת 51M.

ספיר הושמנד-קרן, מנהלת תחום שיווק בקבוצת 51M

שם ותפקיד: ספיר הושמנד-קרן, מנהלת תחום שיווק בקבוצת 51M.

ותק בחברה: שלוש שנים.

תפקידים קודמים: מנהלת תחום משאבי אנוש.

השכלה ושירות צבאי: תואר בניהול ומשאבי אנוש מאוניברסיטת בר אילן. שירות צבאי: סדיר – רל"שית של אלוף משנה כלי שיט – חיל הים; קבע: מנהלת פרויקטים בתחום תשתיות  בחיל הים.

מצב משפחתי: נשואה טרייה :)

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה?

תמיד הייתה אצלי סקרנות לגבי הפוטנציאל שבמפגש בין יכולות אנושיות לבין פיתוחים טכנולוגיים. כשזה עובד – השמיים הגבול בעיניי. כשהגעתי לראיון ופגשתי את רונן מניפז וצוות היזמים ואנשי הפיתוח, הבנתי שאם יש מקום ללמוד בו, זה מקום שבו נוצרים סטארט-אפים. הקבוצה מלווה יזמים ומיזמים מראשית הדרך ומסייעת להם לצמוח ולהתפתח מוצרית, פיתוחית ועסקית.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה?

לא. בחברה מחצית מהתפקידים מאוישים על ידי נשים. במיוחד תפקידים בכירים ומשמעותיים מובלים על ידי נשים, וההשפעה שלהן על ההצלחה היא גדולה מאוד. המנכ"ל, רונן מניפז, מודע לכך שבהיי-טק לא תמיד הגיוון והשוויון הזה נשמר, אבל כחברה שמובילה את היזמים והמיזמים, ברגע שאתה מעניק השראה שככה אפשר להצליח ולהגיע להישגים, זה נטמע גם בחברות שמסביבך. אני מאמינה שנשים יכולות לפתח קריירה בהיי-טק, וכיום מקומות עבודה מתחשבים ומכירים ברצון של נשים למשפחה וילדים.

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה?

לא נתקלתי בסיטואציה כזו. התמזל מזלי לעבוד בסביבות עבודה שמאוד מעצימות נשים. בעיקר כאן בM51-. כן יצא לי, לצערי, לראות מצבים לא נעימים בתעשייה, ואני מקווה שיותר ויותר מקומות יתקדמו ויאמצו גישה פרו-נשית.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים