נשים ומחשבים: רימה אברמוביץ, מיה אנליטיקס

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● והפעם: רימה אברמוביץ, ראש צוות יישום ופיתוח, מיה אנליטיקס

רימה אברמוביץ, ראש צוות יישום ופיתוח ביחידה לניטור ומניעת פשעים פיננסיים בחברת מיה אנליטיקס.

שם ותפקיד: רימה אברמוביץ, ראש צוות יישום ופיתוח ביחידה לניטור ומניעת פשעים פיננסיים בחברת מיה אנליטיקס.

ותק בתפקיד: שלוש שנים כראש צוות יישום ופיתוח. בשש השנים הקודמות לכך עבדתי במיה אנליטיקס כמנתחת מערכות ומיישמת פתרונות של SAS (פתרון דירוג אשראי לקוח ופתרונות לניטור ומניעת הונאות והלבנת הון).

השכלה ושירות צבאי: תואר ראשון ושני בניהול טכנולוגיה עם התמחות במערכות מידע, H.I.T חולון.

שירות צבאי מלא בתפקיד בוחנת מידע ואחראית טבלאות יחידתיות בממכ"א (מערכות מידע כ"א).

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה? הסקרנות שלי לתחום החלה קצת לפני השירות הצבאי ולכן, כאשר הציעו לי להתמיין לתחום מערכות מידע בצבא, נעניתי בחיוב וראיתי בזה הזדמנות מעולה להכיר ולהתנסות בתחום, שם גיליתי עולם שמתאים לי כמו כפפה ליד ואני נהנית לעסוק בו. העבודה אותה אנו עושים ביחידה שלנו, המשלבת את הידע והעניין העסקי (הונאות ופשעים פיננסיים זה תחום מאוד מעניין) עם הידע והאתגר הטכנולוגי, יוצרת שילוב מנצח עבורי, המאפשר לי להנות מהתהליך ומכל השלבים הקיימים בפרויקטים טכנולוגיים.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה? אם הטענות לגבי אפליה נגד נשים נשמעות, כנראה ישנן נשים שנפגעות ממנה. יחד עם זאת, בחברת מיה אנליטיקס אין שום הבדל בין ההזדמנויות הניתנות לגברים ולנשים (חברה שבראשה עומדת מנכ"לית אישה). הגיוס לחברה מתבסס אך ורק על יכולות וכישורים וכך גם הקידומים וההזדמנויות הניתנים לעובדים. במיה אנליטיקס ישנה קשת רחבה של עובדים שונים ומגוונים, כאשר מה שמאחד את כולם זה שמדובר באנשים מקצועיים ומוכשרים.

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה? לא חוויתי אפליה ואני שמחה שהמסגרות בהן עבדתי העריכו עובדים על בסיס כישורים אישיים בלבד.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יוסי א.

    כל הכבוד לגברת ולחברה בה עובדת. ב 2022 הגיע הזמן לשוויון הזדמנויות לנשים וגברים

אירועים קרובים