נשים ומחשבים: ענבר רייס, CYE

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● והפעם: ענבר רייס, מנהלת מוצר בכירה (CPO) בחברת הסייבר CYE

ענבר רייס, מנהלת מוצר בכירה (CPO) בחברת הסייבר CYE.

שם ותפקיד: ענבר רייס, מנהלת מוצר בכירה (CPO) בחברת הסייבר CYE

השכלה ושירות צבאי: עשיתי תואר שני במנהל עסקים עם התמחות במערכות מידע ושיווק (MBA) באוניברסיטת תל אביב ותואר בהנדסת תעשיה וניהול, עם התמחות במערכות מידע מהטכניון. בצבא הייתי פקידת מבצעים בטייסת קרב בחיל האוויר.

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה? תמיד התחום המדעי עניין ואתגר אותי. משלב התיכון, בו עשיתי בגרות במתמטיקה 5 יח"ל ובפיזיקה 5 יח"ל. החינוך מהבית היה להישגים, להצלחה, לשאפתנות, ואצלי זה בא בטבעיות באזורים הללו. הלימודים בטכניון פתחו לי תחומי עניין רבים, ובמיוחד השילוב המוקדם בתעשייה בחברת אינטל.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה? שכר הנשים אינו זהה לשכר הגברים בתעשייה וכן התעשייה צריכה לעודד תמיכה בהתמודדות עם אתגרים מתקדמים בחיים, כמו משפחה.

בגדול לא הייתי מגדירה את זה כבעיה של התעשייה, אלה חינוך מגיל צעיר לשוויון הזדמנויות, שאיפה להצלחה ומסר ברור שכולם יכולים הכל.

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה? פעם נשאלתי אם אני מתכננת ילדים בקרוב, אבל זה היה מקרה יחיד. מעולם לא נתקלתי בזה בפניי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים