Logitech POP Keys: מקלדת האימוג'ים הכי צבעונית בסביבה

בין אם המשפטים שאתם.ן מקלידים.ות כוללים בעיקר אימוג'י ובין אם אתם.ן מוסיפים.ות סמיילי צוחק או כועס "רק" מדי פעם, המקלדת החדשה של לוג'יטק בהחלט מתאימה לכם.ן

מקלדת "פופית". Logitech POP Keys.

קשה מאוד להתעלם מהצבעוניות, המראה המיוחד והשילוב של האימוג'ים (או, בעברית, סמלילים) במקלדת החדשה מבית לוג'יטק – POP Keys. המקלדת הזאת היא משהו שונה באמת, שפונה לדור הצעיר – זה שבניו ובנותיו לא יכולים שלא להשתמש באימוג'ים בכל משפט שהם כותבים, אם בכלל יש במשפטים שהם מקלידים משהו אחר חוץ מאימוג'ים, אבל גם לכל מי שמרגיש צעיר וצבעוני, בלי קשר לגיל.

לוג'יטק מציעה את המקלדת המאוד קומפקטית הזו בשלוש ערכות צבעים מדהימות, והיא כוללת טור של מקשים בקצה הימני שלה, שמאפשר "להקליד" אימוג'ים בלחיצת מקש בודדת. יחד עם המקלדת מקבלים עוד ערכה של מקשים להחלפה קלה, כך שאפשר, בעזרת תוכנה מלווה, לבחור את האימוג'ים שיהיו זמינים ללחיצה קלה.

החלפת המקשים עובדת רק במחשבי Windows ו-macOS, אבל המקלדת יכולה להתחבר באמצעות דונגל או בלוטות' גם למכשירי iOS, אנדרואיד, iPadOS ו-Chrome OS. בנוסף, היא יכולה להתחבר באמצעות בלוטות' לעד שלושה מכשירים במקביל, והמעבר ביניהם מתבצע בלחיצת כפתור קלה.

בכלל, הכול במקלדת הזאת קל – חוץ מהמשקל שלה, שהוא 779 גרם. הסיבה לכך היא שמדובר במקלדת מכנית, שמציעה ירידה גדולה מאוד של המקשים, ויש בה גם מתגים שמשמיעים את הרעש המתאים שכל חובב.ת הקלדה אוהב.ת. היא פועלת על שתי סוללות בגודל AAA ובלוג'יטק טוענים שהן מספיקות ל-36 חודשי עבודה. מרשים.

המחיר: 99.99 דולר, ולמי שרוצה, יש לכל אחת מהמקלדות עכבר בצבע תואם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים