גאדג'Time: הדור הבא של האוזניות נטולות החוטים של אפל כבר כאן

פחות משבועיים אחרי שהוכרזו ה-Apple AirPods 3 כבר זמינות כאן בארץ הקודש - מה יש בהן ומה התחדש?

אפשר להתווכח על הקביעה שאוזניות איירפודס (AirPods) של אפל הן הטובות ביותר מסוגן, הסוג שקוראים לו אוזניות אלחוטיות, ואפשר גם שלא – ואני בטוח שחובבי המוצרים של אפל הם מהצד שלא. אבל עם דבר אחד כנראה אי אפשר להתווכח, מאז הושקו הן מהאוזניות נטולות החוטים הנמכרות ביותר בעולם, אם לא הנמכרות ביותר, כשלא מעט חובבי אנדרואיד חובבים מאוד את המוצר הזה של אפל.

ובכל מקרה, פחות משבועיים אחרי שהוכרזו הן כבר זמינות כאן בארץ הקודש למכירה, עם מבנה אוניברסלי שמזכיר הרבה יותר את האוזניות מהדור הראשון של איירפודס, בלי קצוות סיליקון בקצה, אבל הן אמורות להיות הרבה יותר נוחות לשימוש כי הן קצת קטנות יותר, והן גם מתאימות יותר לספורט עם הגנה טובה יותר מול מים וזיעה.

מנעד שיפורים נרחב בדור 3

הן כמובן מציעות מרחב של שיפורים, איך לא, החל בזמן ההשמעה שמגיע עתה לשש שעות מוזיקה בטעינה מלאה, ויש עוד ארבע טעינות מלאות במארז הקומפקטי יותר שתומך בטכנולוגיית ה-MagSafe, שהציגה אינטל בדור הקודם של טלפוניה – ובסך הכל עד 30 שעות האזנה בלי שצריך לחשוב על טעינה.

שיפורים אחרים הם תמיכה ב-Dolby Atmos\ בעת שמקשיבים למוזיקה ב-Apple Music, אקולייזר דינמי ושיפור בביצועי המיקרופון, עם תמיכה במקודד חדש בשם AAC-LED, שאמור לעזור לשיחות טובות יותר ב-FaceTime.

המחיר הפעם יותר גבוה, ומגיע ל-789 שקלים, אבל זה רק בגלל שאפל העלתה את המחירים גם בארצות הברית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים