צפייה נעימה: מקרן חדש לחובבי קולנוע ומשחקים

המקרן EH-LS12000 של אפסון מאפשר לאוהבי הסרטים והגיימרים ליהנות מרזולוציה גבוהה, זמני השההית קלט של פחות מ-20 אלפיות השנייה, וצבעים עוד יותר עמוקים ומובחנים

ה-EH-LS12000 של אפסון. מקור: יח"צ

עוד גל של קורונה הולך ונרגע לו, בתקווה שאף גווע, ובעוד 10 ימים אמור להיכנס לתוקפו התו הירוק המעודכן… שגרת קורונה. אבל אני מכיר לא מעט אנשים שגם אם לא יישארו בבית, הם יעדיפו שלא לדחוף את האף – בתוך המסכה, כמובן – למקומות שיש אפשרות שהרבה אנשים יצטופפו בהם אחד ליד השני. אני מכיר כמה וכמה שבגלל זה לא ראו סרט בקולנוע יותר משנה וחצי, גם אחרי שנפתחו השערים והמקרנים החלו לעבוד מחדש – ולהקרין את הסרטים על האקרנים.

בתקופת הקורונה, יותר ויותר אנשים מבלים זמן בבית ונהנים מסרטים ביחד, או אפילו משחקים במשחקי מחשב כמשפחה. זה נכון גם לאלה שהבית שלהם כולל חדר קולנוע ייעודי, או שיש בו חלל גדול מספיק כדי לשים מקרן.

אחד המקרנים החדשים שמציעה אפסון עבור חובבי הקולנוע – וגם משחקי קונסולות ומחשבים – שמעוניינים בתצוגה איכותית הוא EH-LS12000. בתכונות שלו אפשר למצוא קודם כל את העובדה שהוא מקרין מהעדשה שלו רזולוציה שמגיעה עד 4K בבהירות של עד 2,500 לומנס, ועם יחס ניגודיות של 1:2,500,000, כדי לספק גווני שחור עוד יותר עמוקים ומובחנים. ומה עוד מציע המקרן? תמיכה בתקן +HDR ומקור לייזר שמבוסס על טכנולוגיית 3LCD.

גיימרים ייהנו מרזולוציה של 4K ולא פחות חשוב מכך – בקצב של 120 פריימים לשנייה, יחד עם זמני השהיית קלט של פחות מ-20 אלפיות השנייה, כפי שנדרש עבור קונסולות הדור הנוכחי המעודכן כדי לשחק באיכות גבוהה.

ה-EH-LS12000 אמור להגיע לשוק הישראלי עם היבואן הרשמי במחיר לא פעוט של 25 אלף שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים