גאדג'Time: אוזניות משחק מעוצבות – Logitech G435

ה-G435 Lightspeed Wireless של לוג'יטק הן, כפי ששמן מבשר, אוזניות אלחוטיות ● הן זכו בעיצוב צבעוני וגדול, עם כריות מלאות שעוטפות את האוזן ומתאימות ונחמדות למוזיקה, אך החברה מכוונת אותן דווקא לגיימרים

G435 Lightspeed Wireless של לוג'יטק. צילום: יח"צ

השם המלא של האוזניות החדשות שלוג'יטק הכריזה עליהן לאחרונה הוא G435 Lightspeed Wireless. מה שאפשר ללמוד מהשם הזה הוא שקודם כל מדובר באוזניות אלחוטיות. דבר שני שהן מציעות זמן שיהוי טוב במיוחד, כך שהשמע עובר חלק ומיידית.

מהמראה שלהן כבר אפשר להבין שהן אוזניות עם כריות מלאות, שעוטפות את האוזן, מה שמחבר אותן יותר לשימוש ביתי – למרות שאני מכיר לא מעט אנשים שמעדיפים אוזניות מהסוג הזה על פני אוזניות נטולות חוטים שחודרות לאוזן, גם בזמן פעילות גופנית.

מה שאי אפשר ללמוד מהראייה הראשונית הוא מה שמספרת החברה על G435, וזה שלמרות שהן מתאימות ונחמדות למוזיקה, היא מכוונת אותן לשוק המשחקים, וכמעט בכל פלטפורמה אפשרית: לקונסולות ה-PlayStation 4/5 ולמחשב האישי עם שימוש בדונגל ייעודי, או לטלפונים/טאבלטים באמצעות שימוש בבלוטות'.

האוזניות צבעוניות למדי, ודי ייחודיות בעיצוב המלבני יחסית שלהן, לעומת רוב השוק, שבו מעדיפים כריות עגולות כמעט סימטריות. הן שוקלות 165 גרם, והן נוחות להתאמה של כל משתמש לפנים שלו. הדרייברים בפנים הוא בגודל 40 מ"מ ומספקים עוצמה גבוהה יחסית, ואין מיקרופון חיצוני – אבל יש שניים פנימיים שאמורים לסייע בהפחתת רעשים סביבתיים.

האוזניות אמורות להיות זמינות החל מסוף השבוע הנוכחי במחיר של 369 שקל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים