גאדג'Time: אוזניות TWS של ג'אברה

השבוע הכריזה ג'אברה בארץ על הדור השישי של האוזניות נטולות החוטים שלה, ו-Jabra Elite 3 הן הראשונות המושקות בישראל כעת ● אז מה נשתנה ומה נשמע בגאדג'ט שבדקנו?

אוזניות Jabra Elite 3. צילום: יח"צ

לג'אברה יש כבר היסטוריה מרשימה למדי של אוזניות אלחוטיות, והיא ממוקמת היטב בשוק הישראלי בזכות העובדה שהאוזניות מגיעות לכאן באופן סדיר בייבוא של ביקונקט. השבוע היא הכריזה בארץ על הדור השישי של האוזניות נטולות החוטים שלה, וגם הודיעה שקו המוצרים שלה יתבסס מעתה על שלוש קטגוריות: Core, Active ו-Pro.

האוזניות הראשונות בדור החדש שמושקות בישראל הן Jabra Elite 3, שמוצעות במחיר הנמוך ביותר בהן הושקו אוזניות של החברה בארץ, לפחות אוזניות TWS, והוא 329 שקלים. הן מגיעות עם דרייברים בגודל של 6 מ"מ, ומתחברות כמובן לאפליקציה של ג'אברה, שמאפשרת להגדיר להן בסים עוצמתיים במיוחד, ומצד שני צליל עשיר ונקי – ובמיוחד לעזור לשני הצדדים בשיחה לשמוע אחד את השני באופן ברור.

לצורך הזה ציידה ג'ברה את האוזניות בארבעה מיקרופונים, שניים בכל אוזניה, כדי להבטיח איכות שיחה גבוהה, ובנוסף ניתן להשתמש רק באוזניה אחת, כדיבורית, בזמן שמכניסים להטענה את האחרת. בסך הכל מציעות האוזניות שבע שעות עבודה, ועד 28 שעות בסך הכל, כולל מארז הטעינה.

לפי החברה מציעות ה-Elite 3, שהן אוזניות ה-Core בדור הנוכחי של החברה, בידוד מוחלט מרעשי סביבה עם אפשרות בחירה, לחלופין, לאפשר לכמות מסוימת של קולות לחדור מהסביבה, כשניתן לכמת את כמות הרעש הסביבתי שרוצים לאפשר שיגיע לאוזניות.

המשקל של כל אוזניה הוא 4.6 גרם, והמשקל של המארז הוא 33.4 גרם. בנוסף, ניתן לצמד אותן לעד שישה מכשירים במקביל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים