נבחרת הטאף מאדר: כך גייסנו 2.75 מיליון שקלים לילדים חולי סרטן

חברי נבחרת הספורט האתגרי ממשיכים לפעול למען ילדי עמותת גדולים מהחיים ובני משפחותיהם, והשלימו את גיוס הסכום למען הקמת "גן חלומות" בבאר שבע ● עכשיו הם ממשיכים לטובת הקמת גן דומה בירושלים ● אלון כהן, קפטן הנבחרת, מסכם

04/08/2021 14:09
אלון כהן, קפטן נבחרת הטאף מאדר, חונך את גן החלומות בבאר שבע. צילום: גילי חנוך

נבחרת הטאף מאדר למען גדולים מהחיים סיימה באחרונה את הקמפיין השישי במספר לאיסוף כספים למען העמותה, שפועלת לרווחתם של ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם. הפעם גויסו לטובת העמותה 2,759,136 שקלים מבכירים בחברות היי-טק, ובחודש שעבר נחנך "גן החלומות" בבאר שבע, שמיועד לילדים אלה.

הקמפיין יצא לדרך בתנאים שנראים כבלתי אפשריים, ובמרכזם העובדה שנטלי גבאי, סמנכ"לית השיווק והאירועים של אנשים ומחשבים והרוח החיה מאחורי הקמפיין, נפצעה קשה בתאונת דרכים ולא היה ברור כלל אם היא תצא מהפציעה. אלא שגבאי התאוששה מהתאונה – ובמהירות – וחזרה לעבודה במלוא המרץ והקצב, כמו גם לקמפיין הטאף מאדר. יחד עם אלון כהן, קפטן הנבחרת ומנכ"ל פרינטר סנטר, היא ניהלה את הקמפיין המוצלח למען הילדים שמתמודדים עם המחלה הארורה.

נטלי גבאי, סמנכ"לית השיווק של אנשים ומחשבים, באתגר הטאף מאדר. צילום: פלי הנמר

נטלי גבאי, סמנכ"לית השיווק של אנשים ומחשבים, באתגר הטאף מאדר. צילום: פלי הנמר

לעמותת גדולים מהחיים יש שני דברים ייחודיים: יש לה את הקונספט של גן חלומות חינוכי, טיפולי ושיקומי, ויש לה נבחרת, שמורכבת מא.נשים בכירים.ות ועסוקים.ות, שהחליטו לפעול למען העמותה, הילדים החולים והמשפחות – ובעצם, למען החברה שלנו.

אנחנו, בנבחרת הטאף מאדר – שמתחרה מדי שנה באירוע הספורט האתגרי, הופכים עולמות על מנת לגייס את התרומות הנחוצות במטרה להקים את אותם גני חלומות. לראייה, הגן בבאר שבע עומד בגאון אחרי שמהלך הגיוס שביצענו של חלק גדול מאוד מעלות הקמתו נמשך לא פחות מחמש שנים. פנינו לחברות, מכרנו חבילות שי ומתנות, ארגנו אירועי התרמה, מכרנו הרצאות, "הרצנו" מרוץ מכוניות, מכרנו יינות, גייסנו חסויות על החולצות, עמדנו בצמתים ובלובי בבנייני החברות ומכרנו נרות חנוכה. כל זאת ועוד 101 דרכים יצירתיות להשיג את התרומות.

להבין ולחוות את המטרה

מדובר בנבחרת שפרט לתרומות רוצה להבין ולחוות את המטרה. חוויה כזו עוברת רק דרך ליבו.ה של הילד.ילדה. על כן, אנחנו מתנדבים גם בפעילויות, בקייטנות ובימי כיף לאותם ילדים, הולכים איתם יד ביד ללונה פארק, שטים איתם בירדן ועל ביקור בגן לא מוותרים. אנחנו מרגישים אותם נפעמים ומרגישים שליחים.

אימצנו את המשפט של הרב שלמה קרליבך, שלפיו כל ילד צריך לפחות מבוגר אחד שיאמין בו. בהתאם לכך, כל חבר.ה בנבחרת אימץ.צה השנה נער.ה או בוגר.ת מחלים.מה מסרטן – אלה שניצחו את המחלה וצריכים לחזור כעת לשגרה, לאחר הפסקה לא קלה וכשהחברים שלהם כבר מזמן התקדמו בחיים. חברי הנבחרת שימשו כמנטורים שמציבים מטרות ומאירים את הדרך עבורם. כך, ירדן, רעות ואיתמר, שהתקשו בהליכה, חזרו לרוץ – ואף למרחקים ארוכים; אופיר קיבלה ספר ממיכל והן התפלמסו עליו בהליכות בים, ושמחו יחד כשצמחה לאופיר בחזרה פלומה ראשונה של שיער; הנערה שקיבלה את המנטורינג מרינת התקבלה לשנת שירות ובפעם הראשונה עזבה את בית ההורים; אביטל חזרה לשחות, תחת המנטורינג של אייל, למדה סגנונות חדשים, ואף צלילה, משם המשיכה להסמכה בהצלה ונסעה למחנה קיץ בחו"ל, להדרכה; מירי נסעה לנצרת על מנת ללמד את מישל לבשל; ושיראל, שתחת המנטורינג של ליאת חזרה למסלול ולמדה לאפר, ביקשה להודות על תהליך משנה חיים שעליו היא לא חשבה ולו לרגע לוותר.

אומרים שאין הנחתום מעיד על עיסתו, ולכן אביא את מה שאחרים אומרים: מדובר בנבחרת משפיעה, שבכל מקום מספרת ומאדירה את פועלה של עמותת גדולי מהחיים ויוצרת בכך את הגברת המודעות לפועלה.

חברי נבחרת הטאף מאדר בטקס החנוכה של גן החלומות בבאר שבע. צילום: גילי חנוך

חברי נבחרת הטאף מאדר עם ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', בטקס החנוכה של גן החלומות בעיר. צילום: גילי חנוך

מה מחבר את כל החברים הללו סביב המטרה?

התשובה לשאלה שלמעלה היא שמחברים בינינו שני דברים: האחד הוא האימונים, שנמשכים יותר מחצי שנה, על מנת לצלוח יחדיו מסלול מכשולים קשוח במיוחד, והשני הוא שאנחנו חולקים את התובנה שאושר אמיתי מגיע מנתינה. הבנו שעם מכשולים מתמודדים, לא עוקפים ולא בורחים – אלה אתגרים שמחזקים ומשפרים אותנו.

הנבחרת מחדשת את פניה בכל שנה כעוף החול, והשנה, מבירת הנגב היא עוברת לבירת המדינה כולה: אנחנו כבר רצים למען הקמת גן חלומות בירושלים, ולא נפסיק לרוץ עד אשר יהיו גני חלומות נגישים לכל ילד וילדה חולים בסרטן בכל רחבי המדינה.

נבחרת 2021 תציין את סיום הקמפיין המוצלח בביצוע אתגר ה-Spartan Race במקצה ה-BEAST הקשוח בחלק השווייצרי של הרי האלפיים. מדובר ב-21 ק"מ וב-30 מכשולים פיזיים ומנטליים. הגיוס לנבחרת 2022 יחל בחודש הבא.

הכותב הינו קפטן נבחרת הטאף מאדר ומנכ"ל פרינטר סנטר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים