הנמר בדרכים: כשסייבר פוגש יצירתיות

אירוע השקת הספר "בטוחים אונליין – המדריך המלא להגנה עצמית ברשת" שכתבה מיי ברוקס-קמפלר, מנכ"לית הלנה, ריכז את תעשיית הסייבר הישראלי ● גם מנהיג אנשים ומחשבים, פלי הנמר, התייצב לברך ולסקר

11/07/2021 12:52
מימין: מיי ברוקס-קמפלר, מנכ"לית הלנה; עו"ד אדמית איבגי, מנכ"לית Ai-law&tech. צילום: פלי הנמר

ביום ה' האחרון התכנסו בכירי תעשיית הסייבר הישראלי בחצר ביתה של מיי ברוקס-קמפלר, מנכ"לית הלנה, בכדי לחגוג את השקת ספרה "בטוחים אונליין – המדריך המלא להגנה עצמית ברשת".

חגיגת השקת הספר שיצא סוף 2020 נדחתה בשל מגיפת הקורונה, אולם בערב זה התכנסו כולם לאירוע של מודעות, סייבר ויצירתיות.

הספר "בטוחים אונליין" שכתבה מיי ברוקס-קמפלר

הספר "בטוחים אונליין" שכתבה מיי ברוקס-קמפלר

בין המגיעים לחגוג: ניר אמקייס ותומר סלטו מחברת One1Security; תום מלכה מחברת Security Joes; אסף שמואלי, המשבריסט; יובל סורקיס מחברת eToro; עו"ד אדמית איבגי,  מנכ"לית Ai-law&tech; צח הורוביץ, CISO חברת VPG; איילת קמינץ ממכללת הדסה בירושלים ורבים נוספים.

מימין: מיי ברוקס-קמפלר, מנכ"לית הלנה; עו"ד אדמית איבגי, מנכ"לית Ai-law&tech. צילום:

מימין: מיי ברוקס-קמפלר, מנכ"לית הלנה; עו"ד אדמית איבגי, מנכ"לית Ai-law&tech. צילום:

באירוע סיפרה ברוקס-קמפלר על המניעים לכתיבת הספר. בין היתר היא אמרה: "לאורך השנים חברים רבים שלי התחילו לשאול איך להגן על הילדים שלהם ברשת, איך להגן על העסק הביתי וכדומה, ולא היו לי תשובות. אני הייתי רגילה לייעץ לארגוני ענק. אז התחלתי ללמוד את הדברים כדי לעזור להם, וככל שהתעמקתי בדברים כך הבנתי שהידע הזה חסר. זה מה שהוביל אותי להקמת קהילת בטוחים אונליין Think Safe Cyber בפייסבוק, וכמובן לכתיבת הספר הזה".

הקהילה, שהקימה ברוקס-קמפלר לפני שנה וחצי, מונה כיום למעלה מ-12,000 חברים, אשר מקבלים בה טיפים וכלים להתנהלות בטוחה ברשת. רבים מחברי הקהילה הגיעו גם הם לאירוע, לצד אנשי תעשייה, חברים ובני משפחה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים