גאדג'Time: שעון חכם וקשוח בשם Amazfit T-Rex Pro

המוצר, מבית הומאי, הוא הדור השני של השעון, ובחברה מייעדים אותו במפורש לאלו החובבים פעילות חוץ, ספורט כולל אקסטרים, וגם לחיילים - ובכלל למי שמתמודדים עם תנאי שטח שדורשים תחכום וחדשנות, אבל גם עמידות וחוזק

שעוני Amazfit T-Rex Pro של הומאי בגווני אפור מדבר וכחול פלדה. צילום: יח"צ

כבר סיפרתי לכם כאן שבחודשים האחרונים יש הרגשה ששוק השעונים החכמים נמצא בשלבי התעוררות. זה קורה אולי יותר ברמה הגלובלית, אבל גם ברמה המקומית יש לא מעט שעונים חדשים, והמבחר רק הולך וגדל.

קבוצת ח.י. הוסיפו לאחרונה לרשימה המקומית שעון של המותג Amazfit של הומאי, ואפשר להגדירו בפירוש כשעון הכי קשוח שהשיקה החברה אי פעם, וכדי שידעו שהוא כזה, היא גם בחרה עבורו שם מאוד קשוח: T-Rex Pro.

כמו שאתם מבינים בגלל הפרו הזה בקצה, מדובר בדור השני של השעון ובחברה מייעדים אותו במפורש לאלו שחובבים פעילות מחוץ לבית, כולל אקסטרים, וגם לאלה שחייבים להיות מחוץ לבית כולל חיילים. זה אומר שהוא מיועד להתמודד עם סביבות מאתגרות, כולל חום וקור קיצוני. ב-הומאי מספרים שהוא עבר 15 מבחנים שונים כדי להראות שהוא עומד בתקן הצבאי המתאים לשימושים הללו, שהוא מציע עמידות למים בעומק של עד 10 אטמוספרות, מד גובה ברומטרי, ארבע מערכות לוויין ניווט גלובליות, מערכת מדידת רוויית חמצן בדם ואפשרות מעקב אחרי יותר מ-100 מצבי ספורט.

הוא גם מצויד בחיישן PPG אופטי בשם BioTracker 2, המבצע ניטור דופק מדויק 24 שעות ביממה ומתרה במידה שהדופק גבוה מדי. כמו כן, השעון עוקב אחר השתנות קצב הלב על-מנת לתעד תגובה ללחץ.

T-Rex Pro מציע מסך עגול בגודל של 1.3 אינץ' המיוצר בטכנולוגיית AMOLED, המבטיחה צבעים חדים ומלאי חיים, ובחברה טוענים שהוא יכול להחזיק מעמד עד 18 יום במה שהיא מגדירה כשימוש אופייני.

את השעון ניתן להשיג בשלושה צבעים: שחור מטאוריט, אפור מדבר וכחול פלדה. המחיר המומלץ לצרכן – 799 שקל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים