נשים ומחשבים: דרורית גולדזנד, אינסנטיבס סולושנס

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● הפעם: דרורית גולדזנד, סמנכ"לית מכירות שיווק ולקוחות, אינסנטיבס סולושנס

דרורית גולדזנד, סמנכ"לית מכירות, שיווק ולקוחות באינסנטיבס סולושנס. צילום: אסנת קרסננסקי

שם ותפקיד: דרורית גולדזנד, סמנכ"לית מכירות שיווק ולקוחות, אינסנטיבס סולושנס (Incentives solutions).

ותק בתפקיד: מוניתי השנה לסמנכ"לית באינסנטיבס סולושנס.

תפקידים קודמים: סמנכ"לית פיתוח/Delivery במגוון חברות היי-טק דוגמת טלדור, יבמ, NCR, אמדוקס ואחרות. מילאתי תפקידים שונים במכירות וניהול פרויקטים מורכבים בתעשיות שונות, ותמיד עבדתי מול לקוחות בארץ ובעולם. במצטבר, יש לי יותר מ-20 שנות ניסיון ניהולי בכיר בחברות היי-טק בינלאומיות בניהול לקוחות, ניהול מכירות ושיווק והובלת פרויקטים מורכבים ועתירי טכנולוגיות בתחומי הטלקום, הדיגיטל, הפיננסים, הביטוח ועוד.

השכלה/שירות צבאי: תואר ראשון במדעי המחשב, פיזיקה ומתמטיקה מהאוניברסיטה העברית ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן.

משפחה: נשואה + 4 ילדים.

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה? תמיד בחרתי במקצועות הריאליים, וכבר מילדות ידעתי שזה התחום בו ארצה להתמחות. השאיפה שלי היתה להתמודד מול אתגרים מקצועיים הדורשים יכולות אנליטיות, מקוריות וחדשנות. תמיד אהבתי להיכנס לעולמות תוכן חדשים, ללמוד ולהכיר אותם ולנסות למצוא פתרונות ורעיונות הרלוונטיים לשיפור התהליכים והיעילות בכל תחום.

לנשים יש לדעתי יתרונות משמעותיים בעולם הטכנולוגיה. זה עולם שדורש אחריות גבוהה, יכולות מולטי-טאסקינג, מוסר עבודה גבוה במיוחד, עמידה בדד-ליינים ובלוחות זמנים מוגדרים ומחויבות, ונשים מביאות איתן את הנכסים האלה. לצד היכולות והאיכויות האלו, תמיד היה חשוב לי להביא לכל מקום את היתרונות הנשיים בכל מה שקשור לתקשורת בין אישית, לאינטואיציה, קליטה מהירה של אנשים, מצבים ותרבויות ארגוניות ויכולת ליצור במהירות נטוורקינג מקצועי איכותי ורחב.

היכולות הנשיות שציינתי שימושיות כמובן בחברה כמו אינסנטיבס סולושנס, שבה אני נדרשת להוביל תהליכי שיווק ומכירות מול לקוחות גדולים באופן שמבהיר להם את החשיבות של ניהול ומדידת ביצועי עובדים. היכולות האלה מאפשרות לשכנע את הלקוחות כמה חשוב לשנות פרדיגמות ותפישות קיימות, במידה שהארגון רוצה לחולל תמורה אסטרטגית שתיטיב עם הארגון ועובדיו בטווח הבינוני והארוך.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה? אני חושבת שנשים צריכות לעבוד קשה יותר על מנת להוכיח את עצמן, אבל לא הייתי קוראת לזה אפליה. גדלתי בבית של ארבע בנות, שכולן היום בכירות מאד בתעשיות השונות, והדחיפה להצלחה הגיעה כמובן מהבית. היום גם בתפקידי ניהול טכנולוגיים יש הערכה רבה למקצועיות וליעילות של נשים.

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה? למזלי לא. תמיד התייחסו אלי כשווה וכבעלת ערך בתפקידים השונים אותם מילאתי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים