המנהל בנעלי בית: גולן אשטן, Voicenter

מדור המנהל/ת בנעלי בית עושה לכם היכרות עם המנמ"רים, מנהלי הטכנולוגיה ובכירים במשק - מיהם? מה הם אוהבים? ומה התכניות שלהם לעתיד? ● והפעם: גולן אשטן, מנכ"ל Voicenter

גולן אשטן, מנכ"ל וויסנטר. צילום: עדי זלק וינר

מי אני? גולן אשטן, בן 46, נשוי ואב לארבעה. אני בוגר תואר שני במנהל עסקים מהמרכז ללימודים אקדמיים (שלוחת אוניברסיטת דרבי ישראל).

קריירה: בתפקידיי האחרונים שימשתי כסמנכ"ל החטיבה העסקית ב-HOT mobile, סמנכ"ל עסקי במיזם הסיבים Unlimited, סמנכ"ל באנטריפוינט מערכות ובמגוון תפקידי מפתח בחברות טלקום בישראל. אני מכהן כמנכ"ל Voicenter החל מיולי האחרון.

מהו אתגר המקצועי המרכזי שלך לשנה הקרובה? יש לי שניים: האחד הוא להמשיך לבסס את Voicenter בשוק הבינלאומי, תוך הגדלת הערך ללקוחות החברה ולבעליה. השני הוא בתחום משאבי האנוש: זה נעשה תחום מאתגר יותר ויותר, והמלחמה על הטלאנטים בשוק הטכנולוגיה הולכת והופכת מורכבת מיום ליום. האתגר האמיתי הוא לצרף את האנשים הטובים ביותר בשוק בזמן הנכון, שנייה לפני שהם מבינים שהם כאלה, בתקווה שאתה הוא זה שתיתן להם את הקרקע הפורייה להבשיל.

על איזה נושא לא מדברים מספיק בתעשייה? בינה מלאכותית. מדובר באחד התחומים הטכנולוגיים המרתקים ביותר, שישנו את פני העתיד בתחומים מגוונים.

על אילו נושאים מדברים יותר מדי? על סייבר וענן. אין ספק שאנחנו כבר שם. ישראל מובילה בתחומים אלה, עם טכנולוגיות מתקדמות המיושמות בכל העולם.

למי אתה מעוניין לפרגן? לבריאן טרייסי. הוא דוגמה ומופת למנטור עסקי. בישראל אפרגן לכמה אנשי עסקים שבעיניי מובילים: טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית HOT; ספיר אבינועם, מנכ"ל טבע ישראל ובכיר בחברה העולמית; נדב נחמני, שכיהן בתפקידים בכירים במגוון ארגונים, בהם מנכ"ל יפאורה תבורי ומנכ"ל משק הבשר בתנובה; ויהושע לניאדו, מנכ"ל מוקד המודעות הארצי, שהשאיר בי חותם עמוק בתחילת דרכי הניהולית.

איזה הישג בולט של "המוח היהודי" מהשנים האחרונות שווה להזכיר? לדעתי, אין כרגע מתחרים ל-Waze בהקשר זה. החברה הזו שינתה את העולם.

מהו הדבר הגדול הבא? הטרנד הטכנולוגי ששווה להשקיע בו? בינה מלאכותית. אנחנו מתקדמים לשם מיום ליום, ולא ירחק היום שכמעט שלא נצטרך לחשוב – הטכנולוגיה תעשה את זה בשבילנו. אני לא בעד זה, אבל עם ריבוי העצלנים בעולם, אין פלא שזה יתקבל בהתלהבות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים