HiTechStyle: למה לאמי?

גם בעידן הסמארטפון והמחשב הנייד אין תחליף לשליפת עט לשרבוט או חתימה חשובה באמת ● עובד באופן ספייס? דאג לאקססורי חובה בעמדת העבודה שלך- עט!

09/08/2018 13:20
עטי לאמי. צילום: יח"צ חו"ל

עולם הציוד המשרדי הולך ומשנה את פניו, כאשר את כלי הכתיבה המסורתיים מחליפים מגוון גאד'גטים "חכמים" ואולם, גם בעידן המכשירים החכמים עדיין לא איבדנו את הטאץ' והצורך לשרבט ולכתוב, להביע רעיונות על נייר הארד קופי. מי שעובד באופן ספייס מכיר זאת היטב: אין כמעט שאלה שנשאלת יותר מ"יש לך עט לרגע"?

מותג העטים לאמי (Lamy), המשווק בישראל בבלעדיות על ידי פלאנט, הוקם על ידי יוסף לאמי ב-1930 בגרמניה,לאחר שהחל את דרכו כנציג מכירות עבור עט פרקר ב 1966 השיקה חברת העטים של יוסף מודל עיצובי ברור וחזק המגדיר עד היום את כל עיצובי המותג. תפיסת המותג שמובילה אותו היא בעיקר אומץ ופתיחות לגבי התנסות בדברים חדשים ושיתופי פעולה עם שורה ארוכה של מעצבי מוצר שונים בעלי שם עולמי לכל סדרת עטים שהמותג משיק. כלי הכתיבה של "לאמי" מגלמים בתוכם את מיטב המסורת הגרמנית ומשדרים אמינות ואיפוק וניתן להיתקל בחנויות בוטיק מעוצבות של המותג במספר מקומות בעולם כמו בכניסה לטוקיו, בבורסה בניו יורק ובאולמות ההרצאות בבואנוס איירס. חנות הדגל המרכזית נמצאת בהיידלברג שבגרמניה.

בחברה המשפחתית מועסקים כיום כ- 400 עובדים והיא מייצרת עטים נובעים, דיו, עטים כדוריים ועפרונות כאשר לכל מוצר יש שם שמעורר רעיון שקשור אליו. כך, למשל, מייצרת Lamy סדרות של עטים לציון תחנות שונות ומשמעותיות בחיים כמו סיום לימודי התיכון, סיום תואר אוניברסיטאי, מעבר בחינות לשכה או מינוי לתפקיד חדש. עבור נקודות ציון אלו, המצביעות בעיקר על הישגים אישיים, מציע המותג להעניק במתנה עט עם חריטה אישית.

עט לאמי. צילום: יח"צ חו"ל

עט לאמי. צילום: יח"צ חו"ל

 

קולקציות חדשות לסטודנטים, תלמידים וחובבי כלי כתיבה ממותגים

לקראת החזרה לספסל הלימודים מציעה החברה את קולקציית עטי העיפרון Lamy Safari. עטי העיפרון הללו ססגוניים וצבעוניים ומוכיחים שעיפרון כבר מזמן אינו רק כלי כתיבה אלא אקססורי, פריט אופנתי חיוני לצד המחברות, היומנים והתיקים. סדרת עטי העיפרון עוצבה תוך שמירה על קווי העיצוב האופייני: "סימביוזה עקבית של אסתטיקה ופונקציונאליות". עוד מבין הקולקציות המדליקות: קולקציית Viprent pink- All star לחוויית כתיבה נוחה, ייחודית ומעוצבת באלומיניום, העטים בעלי אחיזת פלסטיק ארגונומי עם מילוי שחור. הקולקציה זכתה לשם זה בזכות האלומיניום שממנו העטים עשויים – Viprent pink אשר מעניק להם גם את מרקמם הנוצץ, אשר ניתן להשיג במגוון צבעים. קולקצית עטים נוספת שמציעה החברה הן Lamy VIista של המעצב וולפגן פביאן, שאף זכתה בפרס Product Design Award. העט עשוי פלסטיק שקוף, עם קליפ מצופה כרום וכסף, ומספק אחיזה ארגונומית.

ניתן להשיג ברשת חנויות פלאנט, רשת צומת ספרים, דנה עטים וחנויות נבחרות.

לפרטים נוספים לחצו כאן  

 

 

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יעקב אהרוני

    ברשותכם אני מחפש סוכן או מקום מכירה של מילוי לעטי לאמי בראשון לציון, ישראל

אירועים קרובים