הבכירים מסכמים את השנה; והפעם: שושי ליבוביץ', מנהלת פעילות F5 בישראל, יוון וקפריסין

ליבוביץ' מסכמת את שנת 2016 ב-F5, שהגדילה במהלכה את בסיס המכירות שלה בעשרות אחוזים, וצופה שהחברה תעשה זאת גם ב-2017

שושי ליבוביץ, מנהלת פעילות ישראל, יוון וקפריסין ב-F5.

במה הצטיין ארגונך בשנה האחרונה וכיצד ה-IT סייע לו?
"בשנת 2016 המשיכה F5 להעמיק את פעילותה בתחומי הענן ואבטחת המידע, הן בפיתוח פתרונות חדשים והן בשיווק ומכירות למגוון הסקטורים.

כל חברה בכל תעשייה נמצאת כיום בעיצומו של שינוי דיגיטלי, במהלכו הופכת הטכנולוגיה למנוף לצמיחה. הענן מאפשר לארגונים, לאנשים ול-'דברים' לתקשר ולפעול בדרכים חדשות ועמוקות יותר מכפי שיכולנו לדמיין בעבר. במרכזו של שינוי זה נמצאים היישומים, שמעצבים את הדרך שבה ארגונים פועלים או מתקשרים עם לקוחותיהם.

F5 זיהתה את המגמה והעמיקה את אחיזתה בצומת הייחודית שבין הענן לדטה סנטר המסורתי, עם שרותי העברת יישומים חכמים וחזקים שמעניקים לחברות יתרון תחרותי אדיר ברמה גבוהה של אבטחת מידע.

החברה הגדילה את בסיס המכירות שלה בתחומים אלה בעשרות אחוזים בשנה האחרונה, עם לקוחות חדשים ופרויקטים משמעותיים בסקטורים מגוונים, בהם צבא וביטחון, פיננסים, תעשיה, פרמצבטיקה, מסחר, קמעונאות, תקשורת ועוד.

מהם האתגרים שלכם לשנה הקרובה?
"F5 תציג בשנה הקרובה פתרונות שיחזקו אפילו יותר את יכולות הפריסה של ארגונים בענן הפרטי, ההיברידי והציבורי. אנחנו פועלים על-מנת להפוך את הפתרונות שלנו לקלים, פשוטים ובעלי יכולת אינטגרטיבית גבוהה עם פתרונות ניהול ותזמור. בנוסף, F5 תגדיל באופן משמעותי את היצע הפתרונות שלה בתחום אבטחת המידע.

אנו צופים כי נגדיל את נתח השוק שלנו בעשרות אחוזים זו השנה השנייה ברציפות. פתרונות חדשים אלו יאפשרו לנו לחזק את המהלך שהתחלנו בו ב-2016, בו זכינו לנוכחות בכל המגזר הפיננסי, ונרחיב אותו למגזרים נוספים בהם נשיג דומיננטיות מלאה".

קשר עם חברות הזנק? עם מי אני משתפת פעולה?
"ל-F5 יש היסטוריית רכישות של חברות ישראליות. F5 רכשה כ-5 חברות עד כה והן הפכו לבסיס מרכז הפיתוח של החברה בישראל. F5 מעוניינת תמיד לשמוע על טכנולוגיות פורצות דרך בתחומים בהם היא פעילה, ואני בטוחה שכמו בעבר החברה תהיה תמיד שמחה לשמוע על טכנולוגיות בתחומים בהם היא עוסקת".

בנימה אישית

מי אני? "שושי ליבוביץ', מנהלת פעילות F5 בישראל, יוון וקפריסין".
שירות צבאי? "שירות לאומי בבית החולים קפלן".
מסלול לימודים? "תואר ראשון בסוציולוגיה באוניברסיטה העברית".
אני מכהנת בתפקיד החל מ…? "2014".
מה עשיתי קודם לכן? "ניהלתי לקוחות אסטרטגיים ב-F5".

לפנייך 10 נושאים חמים בתעשייה. דרגי את חשיבותם לפי דעתך, מהגבוה לנמוך.
"סייבר, האינטרנט של הדברים, דטה סנטר מוגדר תוכנה (SDDC), תוכנה כשירות (SaaS), מוביליטי, אנליטיקה, דיגיטל, יחסי מנמ"ר-מנכ"ל, עיר חכמה ו-DRP/BCP".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים