הבכירים מסכמים את השנה; והפעם: אודי וינטראוב, מנכ"ל משותף של מלם תים ומנכ"ל תים נטקום

כך נראתה השנה האחרונה של קבוצת מלם תים וכך צפויה להיראות השנה הקרובה שלה בעיניו של המנכ"ל

אודי וינטראוב, מנכ"ל מלם תים

במה הצטיין ארגונך בשנה האחרונה וכיצד ה-IT סייע לו?
"תים המשיכה בשנה החולפת לחזק ולבסס את מעמדה בענף שירותי ה-IT בישראל, בכל הנוגע לעולמות תשתיות ה-IT, מחשוב הענן, הסייבר והתקשורת, כמו גם מיקור-חוץ ופתרונות התוכנה. במהלך 2016 סייעה תים למגוון רחב של לקוחות, ממגזרים שונים, בהכוונתם למעבר לעולם הדיגיטלי ובהובלה שלהם בתחום תשתיות ה-On Premise ובענן, לצד יישום פתרונות אבטחת מידע אשר נותנים מענה לאתגרי הסייבר ההולכים ומתרבים.

לאורך השנה שדרגנו ושכללנו את יכולות הדטה סנטר שלנו, שנמצא בירושלים, ומיזגנו את כל פעילות התוכנה תחת Team Software, בכלל זה SRL, ג'טרו ואוטודסק (AutoDesk). מהלך זה מבטא את התפיסה הסינרגטית שמנחה אותנו ואת העובדה שכל הפתרונות שלנו נמצאים בתוך החברה.

במסגרת החתירה שלנו להציב את הלקוחות במרכז ולספק להם את השירות הטוב ביותר, הקמנו את האגף החדש TMS (ר"ת Team Manage Services), שכולל את היכולות והפעילות המאוחדת של אגף מיקור-החוץ ואגף האינטגרציה והתשתיות (שירות ופרויקטים). הדבר מאפשר לנו לספק ללקוחות שירות הוליסטי ומקצועי, שנותן מענה למכלול הצרכים העסקיים שלהם, מקצה לקצה".

מהם האתגרים שלכם לשנה הקרובה?
"המציאות בשטח מחייבת לקוחות מהמגזרים הציבורי והפיננסי, כמו גם תעשיות ביטחוניות, לחשוב על מעבר מסיבי למחשוב ענן, על מגוון היתרונות הטמונים בו, תוך מתן תשומת לב יתרה להיערכות מיוחדת בהיבטי אבטחת המידע והרגולציה, בהלימה לסביבה זו".

מהו הקשר שלכם עם סטארט-אפים?
"מזה שנים שאנחנו מקדמים טכנולוגיות ישראליות בכלל ובתחום התוכנה בפרט, ושמחים להכניס לפורטפוליו שלנו פתרונות מתקדמים של חברות סטארט-אפ כחול לבן. במסגרת זו, הכנסנו בשנה החולפת את הפתרון החדשני לגלישה מאובטחת של Fireglass, שמבודד את המשתמש שגולש ברשת האינטרנט מפני איומים".

בנימה אישית

מי אני? "אודי וינטראוב, מנכ"ל משותף של קבוצת מלם תים ומנכ"ל תים נטקום, ואבא ל-3 בנים. מתגורר בשוהם".
שירות צבאי? "נח"ל מוצנח".
אני מכהן בתפקיד הנוכחי החל מ…? "סוף 2013, אך מנהל רומן מתמשך עם קבוצת מלם תים מאז 1990".
מה עשיתי קודם לכן? "מנכ"ל אומניטק".
מה זכור לי מהתפקיד הראשון שלי בתעשייה? "הייתי איש מכירות עם ביפר ואסימונים, ועם רעב בעיניים".

לפניך 10 נושאים חמים בתעשייה. דרג את חשיבותם לפי דעתך, מהגבוה לנמוך.
"דטה סנטר מוגדר תוכנה (SDDC), העיר החכמה, האינטרנט של הדברים, DRP/BCP, מוביליטי, אנליטיקה, דיגיטל, סייבר, תוכנה כשירות (SaaS) ויחסי מנכ"ל-מנמ"ר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים