הבכירים מסכמים את השנה; והפעם: מיכל דביר, ראש אגף מחשוב ומערכות מידע בעיריית חיפה
דביר מספרת כיצד סייע ה-IT לטפל בנפגעי השריפות שאירעו לא מכבר בחיפה ובכרמל
במה הצטיין הארגון שלך בשנה האחרונה וכיצד ה-IT תרם לו?
"האגף הצטיין בשנה האחרונה במתן שירותים יעילים לתושבים, בעיקר בזמן השריפה, שבה פונו מבתיהם קרוב ל-70 אלף תושבים.
ה-IT סייע בפתיחה מהירה של מנ"מ (מרכז ניהול משברים) ובו מערכות מידע ותקשורת מתקדמת. המנ"מ נתן מענה לעשרות אלפי פניות ביממה, תוך ניטור זמן המתנה ותגבור עמדות בהתאם. מערכת ה-GIS נתנה תמונת מצב של השריפה בשטח ושל מצב הדירות השרופות.
כמו כן, מערכת הגבייה והמערכת הפיננסית נתנו מענה לתשלום לתושבים שבתיהם נפגעו".
האם יש לכם שיתופי פעולה עם סטארט-אפים?
"אנחנו משתפים פעולה עם סטארט-אפים בנושאי סייבר, מוקדי שירות ופינוי המונים".
בנימה אישית
מי אני? "מיכל דביר".
שירות צבאי? "רס"ן בחיל הים".
מסלול לימודים? "BSC בתעשייה וניהול מהטכניון בחיפה".
מה עשיתי קודם לכן? "שירתתי בממח"י (מרכז המחשבים של חיל הים) ובמספנת חיל הים. אחרי השחרור עבדתי שנה בנס. לאחר מכן הגעתי לתפקידי הנוכחי, כמנהלת אגף מחשוב ומערכות מידע של עיריית חיפה".
מה זכור לי מהתפקיד הראשון שלי בתעשייה? "מהתפקיד הראשון במסגרת חיל הים זכורה לי התנגדות מנהלי העבודה הוותיקים לדווח שעות עבודה מושקעות בתחזוקת כלי השיט, ואת ההדרכה וההטמעה שלי עם כל מנהל עבודה. זאת, עד שהגעתי להבנה ודיווח מושלם, שנתן תוצאות נפלאות של ERP מושלם לתחזוקת הספינות".
תגובות
(0)