הבכירים מסכמים את השנה; והפעם: שריג צור, מנכ"ל ווי אנקור

צור מספר על השנה של החברה, התוכניות שלה ל-2017 והאירוע המכונן שחווה ב-2016

שריג צור, מנכ''ל ווי אנקור. צילום: ניב קנטור

במה הצטיינה ווי אנקור ב-2016 וכיצד ה-IT סייע בכך?
"השנה האחרונה התאפיינה בפיתוח מנועי צמיחה של החברה: מחשוב ענן, סייבר ו-Big Data.

הרחבנו משמעותית את תשתית הענן שלנו עם השקעות רבות של קבוצת חילן בתשתית. קפיצת המדרגה אפשרה לנו לקלוט לקוחות גדולים לענן שלנו. יותר מ-100 חברות בינוניות וגדולות בחרו בנו לנהל עבורן את כל סביבות ה-IT. יכולות הענן שלנו, עם היכולות הפרוייקטליות המגוונות שלנו בעולמות הדטה סנטר (אחסון, גיבוי ו-וירטואליזציה), ממצבות אותנו היטב בתחום הענן הציבורי המנוהל.

הגדלנו משמעותית את בסיס הלקוחות שלנו בעולמות הסייבר, השקנו שירות חדש של ענן מנוהל, לניטור אירועי אבטחת מידע, ואנחנו לקראת פריצת דרך במימוש פרויקטים גלובליים של הקמת SIEM ו-SOC.

לאחר שלוש שנים של פעילות בתחום ה-Big Data אנחנו רואים דרישה גוברת לפתרונות של חיפוש וניטור. הפעילות שלנו בתחום גדלה והאופק ל-2017 מבטיח.

בעולמות המסורתיים של התשתיות – על אף התחרות הגוברת בתחומי האחסון, ההגנה על המידע וה-וירטואליזציה, הצלחנו לשמר את האחיזה שלנו בשוק. ביססנו, עם נט-אפ (NetApp), את מעמדנו בפתרונות של אחסון מבוסס SSD".

מהם האתגרים שלכם לשנה הקרובה?
"פיתוח יכולות שלנו בענן, בכלל זה בעננים ציבוריים כגון Azure של מיקרוסופט (Microsoft). הקמנו פעילות לתמיכה באינטגרציה לעננים ציבוריים שמשלימה את היכולות שלנו בענן המנוהל שלנו, ונמשיך לפתח אותה בשנה הקרובה. סל המוצרים שלנו בעולם הענן ההיברידי ממצב אותנו בנקודה פתיחה מבטיחה ל-2017.

בעולמות הסייבר וה-Big Data, נבצע ב-2017 פרויקטים גלובליים של הקמת מערכות SIEM ו-SOC, נפתח מוצרים חדשים ונשיק שירותים מנוהלים נוספים.

כמו כן, נפתח יכולות בעולמות ה-Open Stack, לאור דרישה גוברת של הלקוחות".

כמה עובדים יש בארגון וכמה תגייסו בשנה הקרובה?
"כיום יש בווי אנקור כ-120 עובדים ובשנה הקרובה אנחנו צופים לגידול מתון בכוח האדם.

אחד התחומים שאנחנו עוסקים בהם רבות הוא הכשרה, קליטה והסבה של כוח אדם טכני, בעיקר בעולמות הסייבר. פיתחנו תוכנית להסבת של מהנדסים לעולמות אלה. אנחנו מקיימים קורסי הסבה והכשרה באורך של 5-6 חודשים, שלאחריהם מוצבים הבוגרים אצל לקוחות החברה".

עם אילו סטארט-אפים אתם משתפים פעולה?
"Stratoscale ו-Velostrata".

בנימה אישית

מי אני? "שריג צור, מנכ"ל ווי אנקור".
שירות צבאי? "מפקד סוללת נ"מ בסדיר ובמילואים"
מסלול אקדמי? "תואר ראשון בהנדסת חומרים מאוניברסיטת בן גוריון ותואר שני בשיווק בינלאומי מאוניברסיטת הארדפורד".
אני מכהן בתפקיד החל מ…? "יוני 2005".
מה עשיתי קודם לכן? "הייתי בארצות הברית כשש שנים וניהלתי פעילות של סטארט-אפ ישראלי".
מה זכור לי מהתפקיד הראשון שלי בתעשייה? "אני בוחר דווקא להזכיר את אירוע השנה מבחינתי, שנקרא Tough Mudder. הייתה לי הזכות להשתתף במשלחת הראשונה של מנמ"רים ומנכ"לים לאירוע זה, בליווי אנשים ומחשבים. המטרה העיקרית שלו הייתה גיוס כסף לעמותת גדולים מהחיים. זה היה מבחינתי אירוע מכונן – מעבר למאמץ הפיזי ולאתגר, עברתי את החוויה עם קבוצה נפלאה של אנשים וגייסנו תרומה למטרה חשובה".

לפניך 10 נושאים חמים בתעשייה. דרג את חשיבותם לפי דעתך, מהגבוה לנמוך.
"סייבר, SDDC (דטה סנטר מוגדר תוכנה), BCP/DRP, תוכנה כשירות (SaaS), יחסי מנמ"ר-מנכ"ל, מוביליטי, אנליטיקה, דיגיטל, אינטרנט של הדברים ועיר חכמה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים