הבכירים מסכמים את השנה; והפעם: דורון פלח, סמנכ"ל טכנולוגיות המידע של yes
פלח מספר כיצד הדיגיטל שיפר את שירות הלקוחות ואת החלטות התוכן של החברה, ומספר על האתגרים הדיגיטליים שלה בשנה הקרובה
במה הצטיין ארגונך בשנה האחרונה וכיצד ה-IT סייע לו בכך?
"yes שמרה ב-2016 על רמת שירות לקוחות גבוהה. ה-IT תמך בכך לאחר שהרחבנו משמעותית את יכולות הדיגיטל של החברה, כך שהלקוחות יכולים לבצע פעולות בעצמם. כמו כן, פיתחנו את היכולות הדיגיטליות של טכנאי השטח של החברה.
בנוסף, השתמשנו ביכולות Big Data לקבלת החלטות בעולם התוכן, בתחומים כמו רכש תוכן ושיבוצו".
מהם האתגרים הדיגיטליים שלכם לשנה הקרובה?
"הרחבת השימוש ב-Big Data לעולם הפרסונלי והמשך הרחבת השירותים הדיגיטליים".
מהו הקשר שלכם עם סטארט-אפים?
"אנחנו משתפים פעולה עם חברות שעוסקות בפיתוח בוטים ובפיתוח מערכות לשיפור של שירות הלקוחות הדיגיטלי".
בנימה אישית
מי אני? "אני נשוי ואב לשלושה ילדים – חיילת ,תלמידה בכיתה י"ב ותלמיד בכיתה ח'".
שירות צבאי? "הייתי עתודאי בממכ"א, יחידת המחשב של אגף כוח האדם".
מסלול אקדמי? "אני בעל תואר ראשון במתמטיקה ומדעי המחשב ותואר שני במנהל עסקים, בהתמחות מערכות מידע".
אני מכהן בתפקיד החל מ…? "1 בינואר 2015".
מה עשיתי קודם לכן? "הייתי מנהל חטיבת הטכנולוגיות של בנק ישראל במשך שלוש שנים ולפני כן מנמ"ר סלקום במשך שש שנים".
מה זכור לי מהתפקיד הראשון שלי בתעשייה? "העבודה עם המשתמשים. כקצין צעיר ביחידת המחשב של אגף כוח האדם בצה"ל נשלחתי לפתח מערכת למיכון תהליך הצו השני בלשכות הגיוס, במסגרת פרויקט מיכון לשכות הגיוס. זאת הייתה הפעם הראשונה שבה ישבתי עם משתמשים על מנת להבין את הצרכים, לנתח חלופות ולהציג אפשרויות. זאת הייתה הפעם הראשונה עבורי שבה התיאוריה שלמדתי נפגשה עם השטח".
לפניך 10 נושאים חמים בתעשייה. דרג את חשיבותם לפי דעתך – מהגבוה לנמוך.
"עיר חכמה, האינטרנט של הדברים, דטה סנטר מוגדר תוכנה (SDDC), תוכנה כשירות (SaaS), היחסים בין המנמ"ר למנכ"ל, DRP/BCP, אנליטיקה, סייבר, מוביליטי ודיגיטל".
תגובות
(0)