One1Start מביאה את הבשורה הדיגיטלית למנמ"רים בצפון

גילי שלזינגר-מורן, סמנכ"לית השיווק של One1 ומנהלת יחידת החדשנות הדיגיטלית One1Start, מסבירה כיצד מנמ"ר של מפעל יכול לקבל ערך עסקי רב באימוץ פתרונות דיגיטליים מהירים בתחום המכירות והתפעול

14/12/2016 12:25
גילי שלזינגר-מורן, סמנכ"לית השיווק של קבוצת One1 ומנהלת יחידת החדשנות הדיגיטלית One1Start. צילום: ניב קנטור

האירוע: כנס השלוחה הצפונית של מועדון C3, שנערך במלון חוף התמרים בעכו, בשיתוף פעולה עם Anagal – שמספקת שירותי מחשוב עסקי ומערכות מידע באזור הצפון.
המרצה: גילי שלזינגר-מורן, סמנכ"לית השיווק של קבוצת One1 ומנהלת יחידת החדשנות הדיגיטלית One1Start.
המסר: פתרון מהיר בדיגיטל – רצוי, אפשרי ומצוי.

יחידת החדשנות הדיגיטלית One1Start, אותה מנהלת גילי שלזינגר-מורן, שמשמשת גם כסמנכ"לית השיווק של One1, הציגה בפני המנמ"רים בצפון את הפתרונות של הקבוצה לעולם הדיגיטלי, בהתאמה למפעלים ולארגונים הפועלים בצפון.

שלזינגר-מורן ציינה את שלושת התחומים שבהם מתמחה One1start, שהיא קהילה של שותפים, לרבות סטארט-אפים המציעים את פתרונותיהם לשוק: פתרונות בתחום חוויית הלקוח הרב ערוצית, פתרונות דיגיטליים לעולם התפעול ופתרונות לעולם השיווק הדיגיטלי.

למנמ"רים בצפון, One1Start מציעה שני פתרונות דיגיטליים לתחום התפעול: האחד מיועד לאנשי המכירות בשטח, באמצעות מערכת Pepperi. מדובר באפליקציה שעובדת בכל השפות ובכל המכשירים הניידים, ומתאמת ומציגה נתונים בזמן אמת ממערכות ERP ו-CRM.

עבור מנהלי מותג או מוצר בחברות מוצע פתרון PIM product information management של Signature it. זהו פתרון ניהול דיגיטלי של המוצרים, לרבות קונפיגורטור, ניהול מדיה וחיבור בזמן אמת לאתר הסחר האלקטרוני.

גילי שלזינגר-מורן, סמנכ"לית השיווק של קבוצת One1 ומנהלת יחידת החדשנות הדיגיטלית One1Start, עם מולי צפריר, מנמ"ר אוניברסיטת חיפה. צילום: ניב קנטור

גילי שלזינגר-מורן, סמנכ"לית השיווק של קבוצת One1 ומנהלת יחידת החדשנות הדיגיטלית One1Start, עם מולי צפריר, מנמ"ר אוניברסיטת חיפה. צילום: ניב קנטור

בדבריה ציינה שלזינגר-מורן כי בתחום הפתרונות לחוויית לקוח רב ערוצית מציעה One1Start מוצרים חדשניים, כגון Callvu לתחום ה-IVR הוויזואלי, Live person לעולם ה-Omni channel, בשילוב צ'ט בוט, וכן פתרונות כמו Techsee לתחום השירות הוויזואלי, לתמיכה טכנית מורכבת.

בסיום ההרצאה היא שאלה את הקהל שאלה שזיכתה בפרס את הלקוח הראשון שענה תשובה נכונה. הזוכה היה יגאל אביב, מנמ"ר תדביק, שזכה במיני iPad, מתנת One1.

המפגש השני של השלוחה הצפונית ייערך ביום ב', 28 בפברואר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים