מהו האתר הפופולרי ביותר ברשת?

PicScout מצאה את התשובה והיא, כפי שניתן לראות, מגדל אייפל בפריז ● הכוונה אינה לאתר האינטרנט של המגדל, כי אם לאתר התיירותי עצמו

מגדל אייפל צבוע בצבעי דגל צרפת - הטריקולור - בעקבות פיגועי הטרור בפריז. צילום:Divulgação Prefeitura de Paris, מתוך ויקיפדיה

אם לא לבקר באתרים תיירותיים, גולשים אוהבים "לבקר" באתרים שמציגים תמונות שלהם. זה נכון במיוחד כשמדובר במגדל אייפל בפריז – כך עולה ממחקר שביצעה PicScout.

על פי המחקר, מגדל אייפל, על התמונות שלו, הוא היעד הפופולרי ביותר באינטרנט והמפורסם ביותר בקרב הגולשים מכל העולם. המגדל, שבמקור אמור היה להיות מוקם בברצלונה, נחנך לרגל התערוכה הבינלאומית של פריז, שהתקיימה ב-1889, ומהווה סמלה המפורסם ביותר של העיר. על פי ההערכות, יותר משבעה מיליון מבקרים פוקדים אותו מדי שנה, ביניהם מאות אלפי ישראלים.

PicScout התמקדה במחקר בסריקה של אתרי תיירות ונופשונים בינלאומיים. עולה ממנו שאתר התיירות הפופולרי ביותר אחרי מגדל אייפל – בפער ניכר, של יותר מ-50% – הוא הקולוסאום שברומא. למקום השלישי הגיעה הכיכר האדומה במוסקבה, ולאחריה פסל החירות בניו-יורק ובית האופרה בסידני, שסוגר את החמישייה הראשונה.

בהמשך הרשימה: מארמונות בספרד ועד הטאג' מאהל

למקום השישי התברג אלהמברה – מתחם ארמונות ומבצרים קדום בעיר גרנדה שבספרד. טירת נוישוונשטיין מדרום מדינת בוואריה שבגרמניה הגיעה למקום השביעי, כשאחריה בהמשך עשרת הגדולים אנגקור ואט, המקדש המרכזי בעיר המקדשים העתיקה אנגקור שבקמבודיה, הכנסייה הביזנטית איה סופיה שבאיסטנבול והטאג' מהאל שבהודו.

אורי לביא, מנכ"ל PicScout, ציין כי "שוק התיירות מושתת לא מעט על נוכחות אינטרנטית. מדינות ומוקדי תיירות שמבינים את הטרנדים הוויזואליים ויודעים למנף אותם מושכים אליהם תיירים רבים מדי שנה. דווקא בתחום זה, הפן הוויזואלי משפיע באופן ניכר על החלטותיהם של תיירים מכל העולם, והתיירים הישראלים אינם שונים בעניין הזה".

"לא באופן מפתיע, הדירוג מציג יעדים מגוונים מכל רחבי הגלובוס, כשכל אחד מהעשירייה הראשונה מציע חוויה שונה למטייל", ציין לביא. "הבדיקה מציגה מנעד שלם של מדינות ויבשות, וזאת נקודה מעניינת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים