הכלב שעקף את אלברט איינשטיין ובראד פיט

חשבתם שהתמונה הפופולרית ביותר השבוע ברשת היא של סלבריטי? טעיתם: הגולשים הוכיחו השבוע שוב עד כמה אנחנו אוהבים את החיות החמודות שהולכות על ארבע

צילום: ג'.ק. הארט / ויקי הארט, Getty Images

הנה עוד הוכחה שאנחנו נורא אוהבים חיות מחמד: כלב שנותן לאוזניו להתבדר מול המאוורר הוא התמונה הפופולרית ביותר השבוע ברשת, הרבה יותר מכל סלבריטי – כך עולה מבדיקה של PicScout.

הכלב עקף את אלברט איינשטיין, שהגיע למקום השני, כמו גם את הבאים אחריהם בחמישייה הראשונה: קנדיס סוונפול, דוגמנית הבית של מותג ההלבשה התחתונה ויקטוריה סיקרט, בראד פיט וביונסה.

אלברט איינשטיין. צילום: Apic, Getty Images

אלברט איינשטיין. צילום: Apic, Getty Images

הנתונים מבוססים על בדיקה שביצעה PicScout בקרב מאות מיליוני אתרים. החברה מצאה שלמרות המבחר העצום של תמונות שיש ברשת, כ-20% מהן – נתון גבוה לכל הדעות – חוזרות על עצמן ומוצגות במספר רב של אתרים שונים.

"האוזניים המתנפנפות והסיטואציה של הכלב מול המאוורר הביאה לשיבוץ התמונה באלפי אתרים ברשת. האינטרנט מלא בתמונות עם גוון הומוריסטי, שכצפוי – רלוונטי לקשת רחבה של גולשים", ציין אורי לביא, מנכ"ל PicScout, שמיישמת שיטות לניתוח תמונה מתחום הבינה המלאכותית, ובכלל זה Deep Learning. "התמונות מופיעות בתצורות מגוונות ובהקשרים שונים באתרים בעולם".

נתון מפתיע נוסף מגלה שרק מחצית מהאתרים משבצים תמונות. מדובר בנתון מדהים, בהתחשב בעידן הוויזואלי שאנחנו נמצאים בו. אולם, באתרים שבהם יש תמונות – יש הרבה מהן: בחלק גדול מהם מדובר ב-170 תמונות לפחות. התמונות הפופולריות ביותר שייכות, בסדר יורד, לתחומי הטיולים והפנאי, הטבע (בעלי חיים), הבריאות והאיכות חיים, המשפחה והחברים, והתעסוקה.

קנדיס סוונפול. צילום: דימיטריוס קמבוריס, Getty Images

קנדיס סוונפול. צילום: דימיטריוס קמבוריס, Getty Images

בראד פיט. צילום: אקסל שמידט, Getty Images

בראד פיט. צילום: אקסל שמידט, Getty Images

ביונסה. צילום: ג'ייסון מריט, Getty Images

ביונסה. צילום: ג'ייסון מריט, Getty Images

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים