אולימפיIT: והפעם – עם ורד ליברמן, מנהלת אזורית ב-Veeam

לרגל האולימפיאדה, ביקשנו מבכירים בתעשייה שישתפו אותנו בענפי הספורט האהובים עליהם ובשיאים שראויים לציון לדעתם - במשחקים האולימפיים ובענף הטכנולוגיה ● והפעם: מגל פרידמן ועד לשלום באמצעות הטכנולוגיה

ורד ליברמן, מנהלת אזורית ב-Veeam. צילום: יח"צ

אילו ענפי ספורט אולימפיים את אוהבת?
"שחייה וריצה, מקצים של 100 ו-200 מטר".

מה היה לדעתך רגע השיא באולימפיאדות לאורך השנים?
"עבורי, זכייתו של גל פרידמן, גולש הרוח, במדליית זהב באולימפיאדת אתונה ב-2004 הייתה רגע מכונן. היה מרגש לשמוע את ההמנון של ישראל מתנגן באולימפיאדה. אנקדוטה קטנה שקשורה לפרידמן היא העובדה שב-2005 נגנבו המדליות שלו, כולל מדליית הזהב האולימפית, מבית הוריו (פרידמן זכה גם במדליית ארד, באולימפיאדת אטלנטה ב-1996), אך לאחר מספר ימים נמצאה מדליית הזהב בה זכה באתונה".

איזו חברה היא בעיניך "חברת השיא" בהיי-טק העולמי, שראויה למדליית הזהב?
"על אף שיש לא מעט חברות שטוענות לכתר, הייתי מעניקה את התואר לאפל (Apple). היא טרפה את החוקים והגדירה כללי משחק חדשים לפני כולם, עבור כולנו. אפל הייתה הראשונה להתניע מהלך ששינה את פני השוק כולו ויותר מזה, את ההתנהגות של אנשים פרטיים ושל עסקים".

איזו המצאה או התפתחות בתחום המחשוב היא המצאת או התפתחות השיא?
"מהזווית האישית שלי, הווירטואליזציה היא אחת ממהפכות השיא הטכנולוגיות ששינו את שיטת העבודה של ארגונים בעולם כולו, והביאה להתייעלות תפעולית וכלכלית ניכרת של החברות והארגונים. המעבר מתשתיות חומרה לתשתיות ווירטואליות מלווה את העולם שלנו בשנים האחרונות בכל התחומים".

אילו שיאים את מאחלת לתעשיית ההיי-טק לשבור?
"ברור ששיאים טכנולוגיים ימשיכו ויישברו פעם אחר פעם: יותר קיבולת, יותר זיכרון, יותר יישומים מדליקים ועוד. אני חושבת שהשיא הבא יישבר כשהטכנולוגיה תצליח לחולל מהפכה בתחומי עוגן בחיים שלנו, כמו בריאות או חינוך, ואולי, בעתיד הרחוק, אף שלום בין מדינות. עד היום גייסו את הטכנולוגיה כדי לתקוף מדינות וצבאות או להתגונן מפניהם. השאלה היא האם חברות או מדינות ישכילו בעתיד להשתמש בטכנולוגיה כדי לכונן שלום בין מדינות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים