אולימפיIT: והפעם – עם אייל אסולין, מנהל שיווק ומכירות ב-Aman UI&Design

לרגל האולימפיאדה, ביקשנו מבכירים בתעשייה שישתפו אותנו בענפי הספורט האהובים עליהם ובשיאים שראויים לציון לדעתם - במשחקים האולימפיים ובענף הטכנולוגיה ● והפעם: ממייקל פלפס ועד אינסטגרם

איזה ספורט אולימפי אתה אוהב?
"אני מתעניין כמעט בכל סוגי הספורט האולימפי ואוהב לצפות ברוב האולימפיאדה, אבל אני אוהב לרכב על אופניים ולכן רכיבה על אופניים, ובמיוחד אופני כביש, היא הספורט המועדף עליי".

מה היה לדעתך רגע השיא באולימפיאדות לאורך השנים?
"שבירת השיא של מייקל פלפס בבריכת השחייה באולימפיאדת בייג'ינג 2008. פלפס שבר את שיאו של מרק ספיץ האגדי, כשהוא קוטף שמונה מדליות זהב ושובר שבעה שיאי עולם. פלפס הוא גם ההספורטאי האולימפי המעוטר ביותר. מבחינתי זה מראה על מצוינות, יכולת, התמדה במשימה וחתירה להצלחה, ששמורה לטובים ביותר".

איזו חברה היא בעיניך "חברת השיא" בהיי-טק העולמי, שראויה למדליית הזהב?
"החברה הישראלית Cloudyn. כל עניין האחסון בענן הוא די אמורפי, חברות מאחסנות בענן ולא יודעות באמת מה קורה שם. Cloudyn פיתחה מוצר שנותן למנהל ה-IT תמונת מצב לגבי השרתים המאוחסנים אצל ספקי הענן, איך ניתן לחסוך מקום וכך גם לחסוך כסף. המוצר יכול להתממשק לרוב ספקיות הענן הקיימות כיום".

איזו המצאה או התפתחות בתחום המחשוב היא המצאת או התפתחות השיא?
"אפליקציית אינסטגרם (Instagram). היא מעבירה בצורה טובה וייחודית את אחד היתרונות של הרשתות החברתיות – שיתוף תמונות. אינסטגרם מאפשרת להביע ולשתף בצורה ויזואלית תחושות, רגעים חשובים ומוצלחים, והיא עושה את זה בצורה כיפית ונעימה לעין. האפליקציה הזו השפיעה רבות על עולם הרשתות החברתיות ועוררה שינוי גם בעולם השיווק, וכל זה בעזרת ממשק פשוט שמצליח ליצור חוויית משתמש מקסימלית".

אילו שיאים אתה מאחל לתעשיית ההיי-טק לשבור?
"שנמשיך לצמוח, להתפתח ולספק פתרונות שישפרו את תעשיית ההיי-טק בישראל ובעולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים