ממדפסות ועד מחשוב עסקי
קארין דיין טיפלה בתחילה במדפסות ומשם עברה דרך המחשוב האישי לזה העסקי, כמנהלת התחום באסוס ישראל ● היא פותחת צוהר לעולם האישי שלה – בעבודה ומעבר לה
מחשבות
בימים אלה של שינויים טכנולוגיים תכופים, תחרות אינטנסיבית ואגרסיבית ולחץ מתמיד להיות הראשון, לסיים (בהצלחה, כמובן) את הרבעון ולהביא "הביתה" את הניצחון, לא קל להיות מנהל מוצר, תחום או קטגוריה שנמצאים בראשית הדרך.
ארגוני ה-IT בישראל, בפרט בתחום המחשוב לארגונים, ובמיוחד כשמגיעים לשלב ביצוע הקנייה, מתנהגים לרוב כמו שרבים עושים בבחירות לכנסת ובוחרים באלטרנטיבה המוכרת והרווחת – גם מבחינת היצרן הנבחר וגם מבחינת המוצר.
אמנם, נראים ניצנים של תעוזה וחדשנות בכל הנוגע למחשוב בבתי ספר, משרדים ממשלתיים וארגונים נוספים, שבעבר נחשבו לשמרניים, אבל בדרך כלל, אלה קמלים כשמגיעה נקודת ההכרעה.
מהמקום הזה אני שמחה לקחת חלק בפרוייקטי מחשוב שבוחרים להעמיד את המשתמש במרכז ולחשוב על רווחתו, גם במחיר של כמה שקלים נוספים. פרויקטים מסוג זה משנים את הדרך שבה אנחנו עובדים בארגון, הדרך שבה ילדינו מתחנכים והדרך שבה אנחנו מקבלים שירות מחברות וממוסדות ממשלתיים.
קריירה
את דרכי בתחום ה-IT התחלתי ב-HP, כמנהלת מוצר מדפסות דיו.
לאחר מכן עברתי לתחום המחשוב האישי. המעבר לתחום זה לא היה קל והצריך למידה עצמית מרובה ובעיקר שינוי מחשבתי ותפיסתי כדי להכיל את עולם המושגים הזה, שהוא דינמי ומשתנה תדיר.
כיום, כמנהלת תחום המחשוב העסקי באסוס (ASUS) ישראל, אני שואבת מהכלים שצברתי במהלך הדרך ומשתדלת להשכיל וליישם את מרביתם בדרכי שלי.
אין ספק שזו התקופה המעניינת ביותר בקריירה שלי עד כה. התקופה הזו רצופה אתגרים לא פשוטים, אך מספקת במידה רבה.
התלבטות
הלבטים היומיומיים בעבודה שלי עוסקים בעיקר ברצון לגדול ולצמוח בסביבה תחרותית וקשה למול השאיפה לתת לכל לקוח חוויית שימוש והתנסות אידיאלית במוצר ובמותג.
בתחום בו המספרים והשורה התחתונה מובילי דרך וקובעי מדיניות, לנו, באסוס, חשוב לתת ערך מוסף ללקוח ולהתאים לו את הפתרון האולטימטיבי עבורו.
תעסוקה
הגעתי לאסוס אחרי שנת "שבתון", בה ניסיתי את החיים מחוץ לעולם ההיי-טק.
חזרתי עם תובנות, בייחוד כאלה שנוגעות לתרבות הארגונית בעולם ההיי-טק, ובפרט כזו שמותירה מעט מאוד זמן לחיים האישיים של העובד.
שמחתי לגלות בחברה אנשים שאוהבים את מקום העבודה שלהם, את ההוויה היומיומית ואחד את השני. בעיקר שמחתי לגלות אנשים שמזוהים עם המותג וחשוב להם שכל לקוח יהיה מרוצה מהמוצר, החוויה והשירות.
לסיום: חמישה דברים שלא יודעים עליי
• אני אוטודידקטית. בכל תחום בחיים. לא משאירה סימני שאלה ודברים לא פתורים.
• אני אוהבת אתגרים, אחרת הדברים משעממים.
• אני לוקחת ללב הצלחות וכשלונות. וכן, אני יודעת שזו רק עבודה.
• אני אוהבת את מה שעושה וממליצה לכל מי שלא אוהב (לפחות 50% מהזמן) לשאוף למצוא תעסוקה חדשה.
• אני לא מאמינה ביקיצה טבעית ונעזרת בשני שעונים מעוררים כדי לקום בבוקר.
תגובות
(0)