כנס אורקל: הישראלים בסן פרנסיסקו – חלק ב'

פלי הנמר טס עם המשלחת הישראלית לכנס הענק של החברה, בראשות רביעיית הנהלת אורקל בארץ, ומביא רשמים וצילומים ● וגם: מיהו הסמנכ"ל באורקל ישראל שנחשף כאן בתקשורת בפעם הראשונה?

05/11/2015 15:41
מימין: ריקי קורן, מנמ"רית Solaredge; ניר גרונר, סמנכ"ל בכיר לייעוץ ופרויקטים, מוביל את חטיבת ה-Consulting של אורקל בישראל, בחשיפה ראשונה (פרטים נרחבים - בכתבה); לימור מורב, מנכ"לית חטיבת אורקל באדוונטק; ויגאל פדאל, מנמ"ר נשר מפעלי מלט ישראליים

בכל שנה מתכנסים ישראלים רבים, מקצועני ומנהלי המחשוב הארגוני בישראל, בסן פרנסיסקו ומשתתפים בכנס השנתי הגדול Oracle Open World. מדי סתיו מגיעים אליו עשרות אלפים, כאשר השנה היו ביניהם 150 משתתפים כחול לבן.

הובילה את המשלחת רביעיית הנהלת אורקל (Oracle) בישראל: עוזי נבון, המנכ"ל, בשנתו הראשונה, לאחר 16 שנים בהנהלת משה חורב; יובל סברוני, סמנכ"ל המכירות ליצואני תוכנה, ISVs & OEMs; אלברטו מרנפלד, סמנכ"ל חטיבת יישומים ו-SaaS באורקל ישראל; ואילן שפיגלמן, סמנכ"ל השיווק.

אחד הבכירים באורקל ישראל שהשתתפו השנה בכנס נחשף כאן בפעם הראשונה לתקשורת (בתמונה למעלה). מדובר בניר גרונר, סמנכ"ל בכיר לייעוץ ופרויקטים, שמוביל את חטיבת ה-Consulting של אורקל בישראל, המבצעת יישומים והטמעות של כל פתרונות אורקל – אפליקציות, טכנולוגיה וחומרה. גרונר אחראי להביא לארץ ולפתח את הידע והמומחיות הנדרשת למיצוי הפוטנציאל של המוצרים וסיוע במכירת המוצרים. הוא גם חבר הנהלה באורקל ישראל ובהנהלת Oracle EMEA Consulting.

אף על פי שזו חשיפה ראשונה שלו במדיה,  הוא באורקל ישראל כבר 17 שנים, מתוכן תשע שנים כמנהל החטיבה. אומרים שגרונר הצעיד את החטיבה לשיאים של כל הזמנים מבחינת הכנסות ורווחיות, גיוס ובניית הצוות הטוב ביותר בארץ ביישום מוצרי אורקל, הזוכה להצלחות אדירות והערכה רבה בקרב כל הלקוחות, שכל הפרויקטים בשנים האחרונות הסתיימו בהצלחה רבה ולשביעות רצונם. החטיבה מהווה מרכז של חדשנות ומומחיות בקנה מידה עולמי וההישגים שלה מהווים מודל לחיקוי של גופים מקבילים ב-Oracle EMEA.

במהלך היום סיירו המשתתפים בין הדוכנים, האזינו להרצאות השונות, ובמרכזן לזו של לארי אליסון, שייסד את אורקל, היה המנכ"ל שלה וכיום הוא היו"ר ומנהל הטכנולוגיות הראשי. הם התעדכנו בחידושים ובפתרונות בתחומים השונים שבהם אורקל עוסקת ונפגשו עם בכירים ומקצוענים רבים מרחבי העולם.

אלא שפסגת המפגש השנתי היא בערב, בארוחת הערב המסורתית. הפעם הגיעו כולם למסעדת בני האנה בסן פרנסיסקו, שהיא חלק מרשת מסעדות יפנית גדולה.

בין ההרצאות בכנס, החידושים בתערוכה והמטעמים במסעדה, הם הצטלמו למדור, והתוצאות לפניכם.

מימין: עמי אהרונוביץ', יו"ר איגוד משתמשי אורקל בישראל והבעלים של DBA. אהרונוביץ' הרצה בכנס בפני אולם מלא. לידו מנהלת השיווק מאירופה, שישראל מדווחת לה.

במרכז: עמנואל עובדיה, סגן נשיא מערב EMEA לשיווק יישומיי SaaS, שמושבו בצרפת. לשמאלו (בימין התמונה) אלברטו מרנפלד, סמנכ"ל אורקל ישראל ליישומי SaaS ולימינו אילן שפיגלמן.


אלברטו מרנפלד, סמנכ"ל אורקל ישראל ליישומי SaaS, עם לימור מורב, מנכ"לית חטיבת אורקל באדוונטק.


מימין: דורון זוברמן, סמנכ"ל המכירות של א.מ.ת מחשוב; עוזי נבון, מנכ"ל אורקל ישראל; ויוהנה חג'ג', מנהלת מוצר אורקל בסניף הישראלי של חברת ההפצה Arrow.

אילן שפיגלמן מברך את חברי המשלחת הישראלית, שהגיעו להשתתף בכנס החשוב.


עמי אהרונוביץ' מברך בשם איגוד משתמשי אורקל בישראל.

עמנואל עובדיה מברך כנציג הנהלת EMEA של אורקל ומבטיח להגיע בקרוב לבקר בישראל – גם בגלל ההובלה של אורקל בארץ ביישומים בעולם ה-SaaS והמתקן.


עוזי נבון, בראשונה כמנכ"ל אורקל ישראל, מברך את המשלחת בקצרה, כדי שיתפנו למטעמים היפניים.

לחלק א' לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים