We-test: בודקים אתכם מהבית

הכירו סטארט-אפ ישראלי חדשני שפיתח פלטפורמה לשירותי בדיקת תוכנה מקצועיים המתבצעים אונליין ותוך 24 שעות ● מדובר בבדיקה מקצועית שנעשית במטרה לפתור בעיות עתידיות שעלולות להופיע בעת השימוש

ערן אריה, מייסד ומנכ"ל We-test. צילום: יוגב פלד

כל מוצר תוכנה מחויב בבדיקות תוכנה לוודא שאין בו שום תקלה, באג או התנגשות בהפעלתו עם מערכות אחרות. דבר זה מהווה צוואר בקבוק משמעותי וכרוך בזמן ועלויות של כח אדם שצריך לוודא שהכל עובד בצורה תקינה. פתרון חדש שמשתמש בכח עבודה שנמצא בכל העולם, מעוניין לחולל מהפכה בתחום.

We-test סטארט-אפ ישראלי חדשני, פיתח פלטפורמה לשירותי בדיקת תוכנה מקצועיים (Crowed Testing) אונליין ותוך 24 שעות, אשר זכה לייצג את ישראל בכנס הסטארט-אפים והאינטרנט העולמי, Alpha web summit, שיתקיים בדבלין ב-3 בנובמבר.

הפלטפורמה שפיתחה החברה מאפשרת לחברות סטארט-אפ, תוכנה בפיתוח, אפליקציה או אפילו משחקי מחשב בתחילת הדרך, לערוך בדיקה מקצועית במטרה לפתור בעיות עתידיות, שעלולות להופיע בעת השימוש.

כמו כן מסייעת הפלטפורמה לחברות סטארט-אפ שנתקעו או חברות שזקוקות לאור ירוק, לעבור סבב בדיקה או מבחן שימושיות למיזם שלהם, ותוך 24 שעות לקבל דו"ח אונליין המעניק אינדיקציה לחברה איך להמשיך את תהליך הפיתוח. במהלך תהליך הסקירה והבדיקה יכול הלקוח לתקשר עם הבודקים באמצעות צ'ט מובנה. הקהילה נמצאת בצמיחה מתמדת עם אלפי בודקים המגיעים מ-40 מדינות שונות. עלות השירות נעה בין 25-50 דולר, בהתאם לבדיקה הנדרשת.

ערן אריה, מייסד ומנכ"ל We-test אומר כי "החברה שלנו נבחרה אחרי שעמדנו בבחינת קריטריונים מחמירים לחברות סטארט-אפ חדשות. אנחנו החברה הישראלית היחידה, בין 25 החברות המובילות בתחום החדשנות, יצירתיות, עבודת צוות וערך חברתי וכלכלי שהיא מביאה לעולם ההיי-טק. אנחנו גאים ליצג את מדינת ישראל בפרט בימים קשים אלה".

עוד מוסיף אריה כי "אין לי ספק, שהחברה שלנו תחולל מהפכה ושינוי חברתי בכל מה שקשור להזדמנות תעסוקתית לעבודה מהבית בכלל ולבעלי מוגבליות בפרט".

We-test. צילום: יח"צ

We-test. צילום: יח"צ

לשאלה כיצד החברה מתמודדת עם צרכים של אבטחת מידע, ענה אריה כי "לצורך אבטחת מידע אנו מבצעים מספר הגנות טכניות, לוגיסטיות ומשפטיות: איננו טוענים כלל את קוד הלקוח לפלטפורמה, אלא מקבלים לינק מקומפל להורדה בלבד משרת הלקוח אשר תחת שליטתו. חלק מלקוחות החברה אף מוגנים באבטחה כפולה במגוון אפשרויות: שם משתמש וסיסמה, באפשרויות של 'השמדה עצמית' ויכולת בה לא ניתן להעביר להתקנה לגורם שני מלבד הבודקים הנבחרים. כל הבודקים עוברים סינון קפדני לבדיקת יכולתם ויכולת הדיווח שלהם, במסגרתו הם חתומים על הסכם סודיות לכל לקוח. הפלטפורמה פתוחה והלקוחות יכולים ליצור בעצמם את צוותי הבדיקה שלהם".

החברה מציעה שירותי בדיקה מקצועיים באמצעות בודקים פרילנסרים מקצועיים מרחבי העולם, הזמינים בכל רגע נתון. הקהילה נמצאת בצמיחה מתמדת עם אלפי בודקים המגיעים מ-30 מדינות שונות. לאחרונה החלה גם החברה, בשיתוף פעולה עם מטריקס.

We-test נוסדה לפני כשנתיים על ידי אריה, בעל תואר ראשון במתמטיקה ומדעי המחשב. אריה כיהן לפני שבע שנים כמנהל ודירקטור ב-Telmap, החברה הבת של אינטל (Intel) ושבע שנים כמנהל QA  בחברת הקמעונאות, Pricer.

בין לקוחותיה של החברה ניתן למצוא את 888Holdings, בנק דיסקונט, playtik  Keeprz ומפה.

נקודת מבט

פתרון חכם שמחבר בין צורך לבין קהל של מומחים ייחודי שמסוגל לטפל בסוגיות QA.

יציאה עם גרסה חדשה בכל חברה מקטנה ועד גדולה הינה משימה מלחיצה, וסיוע של בודקים חיצוניים שזמינים בלחיצת כפתור, תהיה שימושית עבור חברות רבות.

בדומה ל-Fiverr שמציעים שירותים מגוונים ו-Pramp שסיקרתי בעבר ומסייעת לגיוס מפתחים, החברה מציעה שירותים בעלויות סבירות והאתגר הגדול שלה יהיה חשיפה לשוק והקפדה על איכות השירות אותו היא נותנות.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ערן ש

    בחברה שלי (888) משתמשים בשירות שלהם כבר כמה חודשים מאוד מרוצים מהשירות והתמיכה יישר כוח!

אירועים קרובים