YapQ לא מפספסים עולם

הסטארט-אפ דואג לכך שכמטיילים ברחבי הגלובוס, לא תפספסו את המקומות והאתרים שחובה לראות ● מה שעליכם לעשות הוא פשוט להקליד את שם המקום - וכל המידע נמצא אצלכם ומיד

כל נקודה על הגלובוס. YapQ

נסיעות לחו"ל הפכו לעניין שגרתי בישראל, בין אם אלה נסיעות עסקיות ובין אם פרטיות. הוזלת המחירים וריבוי הטיסות מאפשרים חופשה בחו"ל במחירים סבירים ולעיתים במחיר זול מחופשה בארץ.

אחד החששות הגדולים של המטיילים הוא לפספס מקומות ואירועים מרכזיים במקום אליו יגיעו.

המידע כמובן נמצא במגוון אתרים, בשפות שונות וניתן לבצע תחקיר קצר ולאתר חלק מהמידע, אך זהו הליך מסורבל שרבים מוותרים עליו ומקבלים המלצות מחברים, ולא מצליחים לקבל מידע מלא בזמן אמת.

סטארט-אפ בשם YapQ בא לשנות את המצב הזה ומציע שירות פשוט – כאשר אתם מגיעים למקום, כל מה שעליכם לעשות הוא להקליד את שם המקום ותקבלו את כל המקומות המרכזיים, שווקים, מוזיאונים ואירועים תרבותיים שאליהם תוכלו לפנות.

אך כאן לא מסתיימת הפעילות. הפלטפורמה של החברה מחוברת גם למאגר הנתונים של ויקיפדיה (Wikipedia) וגם ל-API של אינסטגרם (Instagram) ועושה הצלבה בין המקום שבו נמצאים לבין אתרים תיירותיים והתמונות שמצלמים בהם, ובכך מסוגלת לתת דירוג והתראות למקומות פופולריים שאליהם תיירים הולכים.

Fear of missing out

בשיחה עם יוסי ניימן, מנכ"ל החברה, הוא מספר כי "בנינו את YapQ מאחר שפספסנו חלק מרכזי בטיול שערכנו לפני מספר שנים בברצלונה. הבנו שחוסר הידע פגע בנו, למרות שהיינו במרחק קצר של חמש דקות ממקום שהיה שווה לראות, ואנחנו לא רוצים שאף אחד יפספס מקומות טובים בטיול שלו – או שלפחות יידע עליהם. שוק הנסיעות הינו עצום ומעריכים אותו בשבעה מיליארד דולר מדי שנה, אנחנו מאמינים שנוכל להיכנס ולהציע מוצר נחוץ שמשתמשים ייהנו ממנו"

"אנחנו מציעים דרך להתמודד עם תופעת FOMO (ר"ת Fear of missing out), למטיילים יש חשש להפסיד מקומות משמעותיים בטיול ובכך להוריד מהערך והאיכות של הטיול בזמן שהוא נערך וגם לאחר מכן".

המערכת מציעה שירות ב-12 שפות, עם אפליקציות ל-iOS ולאנדרואיד (Android). ניתן להוריד בתשלום של דולר אחד את כל האטרקציות לקראת הטיול במידה ולא מפעילים את הגלישה סלולרית במהלך הנסיעה.

YapQ הוקמה בשנת 2014 על ידי יוסי ניימן , ישראל ארז , ורן ביטון אשל וקיבלה השקעה ראשונה מקרן סמוראי היפנית שיושבת בישראל, וכעת היא עומדת בפני סיבוב גיוס נוסף.

נקודת מבט

YapQ מציעה פתרון יעיל ונוח עבור אקו-סיסטם אדיר מבחינה כלכלית, היכולת של חברה אחת להציע פתרון שיהיה קל ויעיל עבור משתמשים הוא קריטי בהצלחה של כל חברה.

אנחנו נמצאים בדור של הפרעות קשב מכל מקום, מיילים , SMSים, הודעות בנייד , התראות ברשתות החברתיות ועוד. אנשים רבים מחפשים את המידע שהם צריכים ורוצים לעשות כמה שפחות עבור כך.

יכולת הריכוז מוגבלת ואנחנו מדלגים מנושא לנושא במהירות, YapQ עומדת בפני אתגר של חשיפה למשתמשים וגידול של הפעילות שלה, ובמידה ותעשה את זה בצורה מהירה ומרשימה היא יכולה בהחלט בשנים הקרובות להיות יעד לרכישה על ידי חברה גדולה שיש לה פעילות הכוללת תיירות דיגיטלית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים