B-Pro – בלב האזור הטרנדי של תל אביב; חלק א'
הנמר משתף הפעם את רשמיו מהמשרדים החדשים של B-Pro, שנמצאים בלב האזור הישן והמבוקש של תל אביב
ביום חורפי במיוחד הגעתי למשרדים החדשים של B-Pro, שממוקמים במרכז הטרנדי של תל אביב, ליד גן החשמל. לא רחוק מאזורים מבוקשים כמו שדרות רוטשילד, נחלת בנימין ופלורנטין.
גן החשמל, שהיה ידוע בעבר כאזור לא כל כך מוצלח, התפתח בשנים האחרונות, אחרי שינוי הגן ועבודות של העירייה, והפך לאחד המקומות היותר מבוקשים בתל אביב.
המשרדים של B-Pro נמצאים בלב האזור. החברה נוסדה לפני שמונה שנים ובאתר שלה כתוב כי היא "מקנה ללקוחותיה יכולות לבצע את האסטרטגיה הכוללת של הארגון או נגזרות אופרטיביות שלה, באזורים של מיקוד בלקוחות, של מידע ושל טכנולוגיה ארגונית. במסגרת הייעוץ, אנחנו בונים עם הארגון כלים ותהליכים, שישמשו אותו במימוש האסטרטגיה. אנחנו עושים זאת באמצעות גישה שמשלבת מתודולוגיות מוכחות וניסיון מעשי רב. הגישה בה B-Pro עובדת מבוססת על עבודה ביחד עם המנהלים בארגון והעצמת הדרגים השונים, תוך נטרול התנגדויות ו-Silos ארגוניים".
בכניסה המתינה פלורה לוין, אחת משלושת השותפים המייסדים של החברה, שמלאו לה שמונה שנים מוצלחות.
המשרדים החדשים של B-Pro ממוקמים בבניין בעל משמעות היסטורית: זהו בניין המשרדים הראשון של תל אביב, ברחוב מקוה ישראל, שהוקם ב-1949 ובתחתיתו הייתה חנות התיקים המפורסמת ביותר (וגם הגדולה ביותר) . האזור כונה אז "השוק הפולני" בגלל חלפני הכספים – בעיקר חלפנים לדולרים ירוקים "שחורים", שעמדו ליד הדואר המרכזי, שניצב בבניין ההיסטורי באלנבי פינת יהודה הלוי. הבניין שופץ מאז, בעלת הבית כיום נולדה וגדלה בו. B-Pro שיפצה יפה את קומת הכניסה כולה בטעמה המיוחד – שיפוץ שהפך את המשרדים שלה לפינת חמד המשלבת נוסטלגיה עם קורטוב של מודרניות.
דלת הכניסה. אם חשבתם שתגיע למשרדי B-Pro בלבד, תגלו מיד שיש כאן עוד שתי חברות מעניינות: האחת היא Palladium Group והשנייה – TLVC. פרטים בהמשך.
התרשמתי מאוד מהמשרדים, שכאמור, עוצבו כמחווה נוסטלגית לתל אביב הישנה. מימין: קרן שקד, פלורה לוין ואמיר רסקין, שלושת השותפים בחברה. אחרי שצילמתי אותם, הצטרפתי גם אני לישיבה ב-"סלון" של B-Pro.
קרן שקד. ממנה שמעתי על פעילותה של החברה להפיכת ארגונים לממוקדי לקוח, באמצעות מידע וטכנולוגיה. שקד הרחיבה על חוויית הלקוח וסיפרה על הפעילות של B-Pro מול ארגונים לעיצוב וניהול מובנה של חוויית הלקוחות שלהם. הידעתם שיש פער עצום בין איך מנהלים בארגונים תופסים את עצמם כמעניקי חוויית לקוח מצוינת (80%) לאיך הלקוחות תופסים את החוויה שהם מקבלים (12%)? הפער מעיד על ההזדמנויות העצומות של ארגונים להשתפר בתחום.
המשך יבוא…
תגובות
(0)