תוכן שיווקי
לקראת Red Hat Forum, ביום ג', ה-3 בנובמבר

רד האט ומטריקס – שותפות יציבה בעולם משתנה

הכנס השנתי של רד האט - Red Hat Forum 2020 - יגיע השנה אליכם עד הבית ויציג חוויה וירטואלית עם תכנים מיוחדים לישראל

28/10/2020 09:52
חואן רובר, מנהל קבוצת הקוד הפתוח בחטיבת מוצרי התוכנה, מטריקס. צילום: הדר צדקה חזן

לקראת Red Hat Forum 2020, שייערך השנה במתכונת וירטואלית ב-3 בנובמבר 2020, חואן רובר, מנהל קבוצת הקוד הפתוח בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, שותפת פרמייר של רד האט בישראל, מסביר בראיון עמו על שיתוף הפעולה בין החברות והשינויים לאור התקופה הנוכחית.

כיצד מתקיים שיתוף הפעולה בין החברות?

"חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס החלה לשמש כנציגה של רד האט בישראל החל משנת 2003. במסגרת השותפות, אנחנו מספקים שירותי ייעוץ, הטמעה, תמיכה וליווי לאורך זמן  עבור משתמשי פתרונות רד האט, וכמו כן אחראים על העמקת השימוש בפתרונות אלו.

אישית, אני מלווה את הפעילות של רד האט במטריקס למעלה מעשור, כאשר בתחילת השותפות, פעילותנו העיקרית הייתה קידום מערכות הפעלה. עם הזמן התחלנו לקדם גם פתרונות Middleware, ובשנים האחרונות אנו מתמקדים בקידום פתרונות DevOps ושילובם במארג ה-IT והענן של לקוחותינו".

האם חלו שינויים בתקופה האחרונה?

"בהחלט, יש הפנמה שהעבר אינו משקף את העתיד. הצורך בהנגשת שירותים דיגיטליים ללקוחות הסופיים נעשה קריטי לשרידות העסקית של מרבית העסקים. אנחנו יודעים לחבר את כלל מערכות הארגון בצורה שתגרום לתהליכים ולמידע לנוע בצורה חופשית,ומאובטחת, ולעזור בהנגשת המידע עבור הלקוח הסופי.

גם בשגרה קצב השינויים הוא אדיר, ורק חברה שמבססת את פתרונותיה על קוד פתוח יכולה לא רק להדביק את הקצב, אלא להוביל את השינוי, אז על אחת כמה וכמה במצב הנוכחי".

האם השינויים הללו השפיעו על שיתוף הפעולה בין מטריקס לרד האט?

"מטריקס ורד האט מציגות שיתוף פעולה שעומד איתן ויציב לאורך 17 שנים, גם בצל משבר הקורונה. היינו הראשונים לזהות את הפוטנציאל של רד האט בישראל, ובעקבות הניסיון שצברנו אנחנו כיום הגוף שמסוגל לתת את השירות הטוב והרחב ביותר למוצריה, בשילוב פתרונות משלימים שהפכו לרלוונטיים מתמיד. אחד היתרונות הבולטים בשיתוף הפעולה הזה הוא הידע הרחב שאנחנו מביאים איתנו ממגוון תחומי הפעילות של מטריקס בעולמות הדטה, הפיתוח והתשתיות, המהווים גב משמעותי, שדוחף ומקדם את פתרונות רד האט בישראל על אף שעת המשבר בו המשק מצוי".

מה הופך את הפתרונות של רד האט ליותר רלוונטיים בתקופה זו?

"בסיס הפעילות המרכזי של רד האט בשנים האחרונות הוא לסייע לארגונים לעשות מעבר לדיגיטליזציה, כך שהפעילות הזאת עשויה להתאים לתעשיות שונות ולארגונים רבים בימים אלה. לצורך העניין, ארגון שכעת לא יכול לקבל קהל, אך זוהי ליבת הפעילות שלו, חייב להנגיש את מתן השירות הפרונטאלי לשירותים דיגיטליים בצורה יעילה, מהירה ומאובטחת.

אנחנו במטריקס יודעים לשלב את הידע והניסיון רב השנים שלנו, על מנת לתת פתרונות אפקטיביים ומהירים המבוססים על פלטפורמת הענן ההיברידי של רד האט, OpenShift, תוך שילוב ואינטגרציה עם פתרונות נוספים הקשורים בביג דטה, אבטחת מידע, אוטומציה ועוד. זאת על מנת לאפשר המשכיות עסקית גם בימים אלו. OpenShift מהווה כיום את הבסיס לטרנספורמציה הדיגיטלית בארגונים רבים בארץ ובעולם. השילוב בין מטריקס לרד האט מאפשר ללקוחותינו לקבל פתרון הוליסטי שלם".

במבט קדימה, מה אתה צופה לכם בעתיד?

"אני סבור כי שיתוף הפעולה החזק בין החברות רק ימשיך ויתעצם עם הזמן ויצבור עוד לקוחות, שיעמיקו את השימוש בשירותים של מטריקס ובפתרונות של רד האט כמנוע הצמיחה שלהם.

אנחנו כל הזמן לומדים, מתעדכנים ומספקים מוצרים חדישים ורלוונטיים ביותר לדרישות השוק. לאורך השנים צברנו גם המון ניסיון וידע בעבודה השוטפת, ועל אחת כמה וכמה בעת הנוכחית. לצד האתגרים הרבים שהיא מציבה, תקופה זו מוכיחה יותר מתמיד עד כמה פתרונות התוכנה שמציעה רד האט רלוונטיים עבור חברות רבות במגזרים שונים, כך שאני בטוח שנמשיך לשלב כוחות ולספק פתרונות לעוד ארגונים ולחברות רבות בישראל".

 

אירועים קרובים