ההיי-טקיסט הכפרי: חידושים ברשת כפרי הנופש סנטר פארקס האירופית

12/05/2019 14:08
ההיי-טקיסט המטייל

על אופציית החופשה המשפחתית בכפר נופש של רשת סנטר פארקס האירופית שמעתי לראשונה לפני שנים אחדות, והגבתי בסקפטיות ובדחייתה על הסף. כחובבת חופשות אורבניות, גלישה על ספות ומעבר תזזיתי ממלון למלון, הקונספט של הטלת עוגן בכפר מוריק חף מלחצים למשך שבוע ימים התלבש לי על קונוטציות של דיור מוגן לגיל השלישי, ולא הרגשתי בשלה.

כפר נופש של רשת סנטר פארקס. צילום: Center Parcs

כפר נופש של רשת סנטר פארקס. צילום: Center Parcs

אסקפיזם טהור בלב יער

אבל הלחץ החברתי עשה את שלו, בעלי ההיי-טקיסט המותש חפש חופשה נטולת מהמורות, וכך מצאנו עצמנו בכפר הנופש לה טרואה פורה (Les Trois Forêts), שפירוש שמו "אחוזת שלושת היערות", שבחבל לוריין שבמזרח צרפת.

הכפר, הממוקם בלב שמורת יערות "עמי ותמי" מרהיבה ועוצמתית, סיפק חופשה חלומית ובעיקר הותיר רושם עז על שני ילדים מפונקים, שהספיקו להחתים את הדרכון ולפתח טעם בררני. אותו רושם הביא אותנו שנתיים מאוחר יותר לכפר נופש נוסף, De Eemhof שבפאתי אמסטרדם, והפעם נגררו עמנו גם חברים עם 3 בני תשחורת, לשבוע של חופשת חג הפסח.

משפחת גביש בליל הסדר בכפר הנופש של סנטר פארקס. צילום: אלבום פרטי

משפחת גביש בליל הסדר בכפר הנופש של סנטר פארקס. צילום: אלבום פרטי

כפר נופש זה סיפק לילדים אינספור חוויות מגבשות, החל מהעמסת סירים עם תבשילי ליל סדר על קלנועית ועד האכלת ברווזים בשאריות ארוחת החג. הכפרים סיפקו תפאורה אסקפיסטית משגרת החיים הסוערת בארץ, והצליחו לפנק את בני כל הגילאים, עם פינות חי, סירות פדלים, פארק חבלים אקסטרים, מתחם באולינג וג'ימבורי, מסעדות קונספט מדליקות, אופניים בכל הגדלים והצורות וגולת הכותרת – פארק המים המושקע והמרהיב.

אתר אינטרנט בעברית להזמנה אונליין

אנחנו לא לבד. מעל ל-4,000 משפחות מישראל יצאו השנה לכפרי הנופש של רשת Center Parcs, כך צופים בחברת ב.ד. גרייבר, המייצגת את הרשת האירופית בארץ.

השנה התחדשה הרשת בשני כפרי נופש ולאחרונה השיקה גם אתר אינטרנט בעברית, המציג לקהל הישראלי את מגוון הכפרים והפעילויות המוצעות במדינות השונות. האתר מאפשר הזמנה אונליין במחירים זהים להזמנה ישירה באתר הרשת הבינלאומי.

האתר הוא העתק מדויק של האתר הבינלאומי, כולל מידע מפורט בעברית על כל כפר וכפר, ומאפשר תמיכה מלאה וידידותית למשתמש, משלב בחירת הכפר וחבילת הנופש – הכוללת טיסה, לינה ורכב – ועד לבחירת הקוטג' בהתאמה אישית לצרכי המשפחה ולהרכבה.

רשת כפרי הנופש של Center Parcs פרוסה ברחבי מערב אירופה עם 23 כפרים בהולנד, בלגיה, צרפת וגרמניה, הממוקמים במרכזי אזורים שפעי אטרקציות לכל המשפחה, המאפשרים טיולי כוכב יומיים.

ה-DNA של כפרי הנופש כולל תמיד מרכז כפר "מרקט דום", המאחד בתוכו מרכז קניות, מסעדות, מתקני שעשועים, מתקני לונה פארק לילדים, מרכזי בילוי, פעילויות ספורטיביות ושלל אטרקציות. בכל כפר עולם מים מרהיב והביקור בו כלול במחיר החופשה. בצד זה, לכל כפר נופש יש ייחוד "אקסטרה" משלו, כמו מרכז סקי, מרינה, 'מפרץ הרפתקאות' וכדומה. הווילות מותאמות למשפחות והתנועה ברכבי הכפר נעשית באמצעות אופניים, רכבי גולף או ברגל, ומאפשרת גם לילדים הקטנים להסתובב בחופשיות.

נוף בכפר נופש של רשת סנטר פארקס. צילום: Center Parcs

נוף בכפר נופש של רשת סנטר פארקס. צילום: Center Parcs

שני כפרים חדשים

לרשת הצטרפו לאחרונה, כאמור, שני כפרים חדשים, הראשון הוא Park Allgäu שבחבל בוואריה בגרמניה, אחד האזורים היפים באירופה, הנחשב לפחות מוכר בקרב הקהל הישראלי, מוקף בהרי האלפים, אגמים, טירות ועוד, מולדת הנקניקיות והכרוב הכבוש המפורסם. כפר אלגאו הוא יעד אידאלי לטיולי כוכב בדרום בוואריה, המשופע באטרקציות משפחתיות.

הכפר החדש השני הוא וילאז' נאטור (Villages Nature) בצרפת, הממוקם בקרבה אידיאלית ליעדים מרכזיים משפחתיים בצרפת – 6 ק"מ (2 דקות נסיעה בלבד) מדיסנילנד של פריז, המכונה יורודיסני, ו-32 ק"מ מפריז עצמה.

עופר אדלר, מנכ"ל ב.ד. גרייבר: "האפשרות של הענקת זמן איכות ממוקד ומרוכז לילדים בחופשה מגוונת שכוללת יציאה לטיולי כוכב מנקודת המוצא אל אטרקציות מרכזיות, חזרה לקראת שעות הערב אל הכפרים והמשך בילוי בשלל האטרקציות הייחודיות בפארקים השונים עד השעות הקטנות של הלילה, ללא חשש ממכוניות, בלי לפרוק מזוודות כל יום או יומיים, בלי לעבור ממקום למקום, פשוט כיף לכל המשפחה – נתפשת בכל שנה כאפשרות מועדפת אצל משפחות רבות".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים