הקשר שבין קידום אתרים למערכות יחסים

מודאגים מעדכון פינגווין של גוגל? ● שבעה דברים שאתם יכולים ללמוד מהקשר הזוגי שלכם על קידום האתר שלכם ברשת

גוגל (Google) ביצעה בסוף אפריל שינויים מרחיקי לכם באלגוריתם החיפוש שלה, במה שמכונה עדכון פינגווין, ויצרה סערה של ממש בעולם קידום האתרים. המאמר הבא ינחה אתכם כיצד מומלץ לקדם אתרים ב-"עידן הפינגווין". בעת הכתיבה, עלה על דעתי שניתן להקיש מכל מערכת יחסים זוגית על ההתנהלות מול גוגל. להלן שבעה טיפים שיסייעו לכם גם במערכות היחסים וגם בקידום האתרים שלכם.

1. התלבשו יפה
אני מניחה שבן\בת הזוג שלך אוהבים אתכם כמו שאתם. למרות זאת, קורה שהם מבקשים להציג אתכם לראווה בפני אחרים. לעיתים תיאלצו לוותר על הג'ינס הפשוט עם הטי-שירט. בני הזוג שלכם מצפים לראותכם לבושים בהתאם לכל אירוע: אלגנטי יותר בפגישה עסקית או בלתי-פורמאלי למסיבה. הדבר מקביל לקידום אתרים: נניח שהגיתם רעיון מקורי לאתר שלכם – ממש הדבר הגדול הבא. אם הוא לא יוצג בצורה אסתטית ומושכת, אנשים לא יתחברו אליו ולא יאהבו אותו. הרושם הראשוני חשוב וקובע. הקפידו על עיצוב האתר.

2. הרשימו בחוכמתכם
חבר או חברה טיפשים, אשר אינם מסוגלים לנהל שיחה מעניינת, מורידים מאוד מערכם בעיני בן זוגם. אם הם מסוגלים להצחיק אתכם, הם הצליחו לנצח חצי מלחמה. מנועי חיפוש עובדים כמו מערכות יחסים: הם דורשים תכנים איכותיים, אשר תורמים ומביאים ערך. חומר מרתק גורם לגולשים לחזור ולבקר באתר. יתר על כן, גוגל אוהב לדרג אתרים בעלי תוכן גבוה בצמרת תוצאות החיפוש. ככל שהתוכן משובח יותר, הדבר מסייע לבנות קהל נאמן יותר.

3. היו רגישים
עליכם להיות קשובים לצרכים ולדרישות של בן זוגכם. בדומה לכך, גם לגוגל ולמנועי חיפוש אחרים ישנם קווים מנחים כיצד ראוי לפעול. התייחסו לכללים אלו כאל הלכה למשה מסיני. הקפידו לעבוד על פיהם על מנת לקדם את אתרכם בצורה הטובה ביותר.

4. שימו לב לפרטים הקטנים
כשם שהייתם מבקשים שבן זוגכם ישים לב לדברים הקטנים, כך גם בעולם האופטימיזציה: כדי לשאת חן בעיני מנועי החיפוש אשר סורקים את האתר, רצוי לשים לב לפרטים הקטנים אך המאוד חשובים, כגון כתובת ה-URL, מבנה האתר, שיבוץ מילות מפתח, כותרות ועוד.

5. למדו להיות ספונטניים
אם בן זוגכם נאלץ לבטל תוכניות שנקבעו כבר מראש, יתכן שכדאי להסתגל למצב במהירות ולקבלו בהבנה. סובלנות וגמישות תורמת ליחסים. גם גוגל משנה חדשות לבקרים את האלגוריתמים שלו, על מנת לשפר את איכות תוצאות החיפוש. משמעות הדבר הינה, כי בכל רגע נתון דברים עשויים להשתנות.

6. היו חברותיים
בן\בת הזוג אוהבים אתכם כשאתם בקשר עם המשפחה והחברים שלהם. יתר על כן, הם ממש מתרשמים כשאתם מצטטים אותם, מעריכים את מעשיהם או מדברים עליהם. גם ברשת, כאשר אנשים עושים לייק או share, זהו אות לגוגל לכך שהפוסטים שלכם איכותיים. הדבר מחזק את רמת האמינות של האתר.

7. היו אמינים
אמון בין הצדדים מהווה סגולה לאריכות הקשר. שחיקה באמינות פוגעת בזוגיות. בדיוק באותה הצורה בוטח גוגל באתר שלכם ומאמין כי הינכם פועלים אך ורק בדרכים ישרות – דהיינו בכובע לבן. מקדמי אתרים רבים סוברים, כי האתר מרוויח מנקיטת טקטיקות של קידום אפור או שחור, בשיטות אשר עוקפות את האלגוריתמים שלו. אולם אם גוגל יבחין בכך, תיכנסו מייד לרשימה השחורה שלו (כפי שאירע לרבים לאחרונה, בעקבות עדכוני פנדה ופינגווין).

בהצלחה בקשר!

הכותבת הינה מומחית בקידום אתרים בגוגל וברשתות חברתיות
קראו אודות הכותבת

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דוסיהוסט קידום אתרים

    אנלוגיה מעניינת :)

  2. גוגל אוהב אותי

    הכל אודות מערכת יחסים וירטואלית עם מנועי חיפוש

אירועים קרובים