מימונIT: הזוג שרוצה ילד – ומבקש את עזרת הציבור

אלכס דריישנר ומאיר אברהם הם זוג גייז שלא יכולים לבצע פונדקאות בישראל ונדרשים לשלם מאות אלפי שקלים כדי לעשות זאת בארה"ב ● לכן, הם פנו למימון המונים ● אייטם ראשון במדור חדש, שבכל פעם יספר לכם על קמפיין מעניין וחשוב אחר

אלכס דריישנר ומאיר אברהם ביום החתונה שלהם

קמפייני מימון המונים נפתחים בדרך כלל על ידי סטארט-אפ שמבקש את עזרת הגולשים לסייע לו לפתח מוצר, אמן שמת להקליט שיר או אלבום אבל אין לו את הכסף לכך, למטרות חברתיות ועוד. אמנם זה קרה בעבר, אבל לא שכיח שזוג פותח בקמפיין מימון המונים כדי לסייע לו להגשים את החלום להביא ילד לעולם.

אלכס דריישנר ומאיר אברהם הם זוג גייז שחיים ביחד כבר 15 שנים. באיזשהו שלב, הם החליטו לפעול להגשמת החלום שלהם להרחיב את המשפחה הקטנה שיצרו. כתוצאה מכך, הם החליטו לפנות למסלול של פונדקאות. אלא שכמו כל זוג גייז, דריישנר ואברהם לא יכולים לבצע פונדקאות בישראל, ועליהם לעשות זאת בחו"ל – או לוותר על החלום שלהם. כיום, ארצות הברית היא אחת המדינות היחידות שמתירות פונדקאות גם לזוגות גייז שלא מורכבים מאזרחי המדינה, בתהליך שהעלות שלו מאוד יקרה, ומגיעה למאות אלפי שקלים.

בגלל המחיר האסטרונומי, ולאחר שהשקיעו בכך רבע מיליון שקלים והכסף ירד לטמיון, הם פנו לשימוש בטכנולוגיה ופתחו קמפיין מימון המונים באתר Give Back, שמארח קמפיינים כאלה שנועדים למטרות חברתיות. נכון לכתיבת שורות אלה, שבוע אחרי תחילת הקמפיין ומבלי שהם פרסמו אותו יותר מדי, גולשים תרמו לדריישנר ואברהם כ-14 אלף שקלים מתוך רבע מיליון השקלים שהם מבקשים. אלא שיש למסע הזה עוד הרבה זמן – 40 יום, מה שאומר שהיעד הוא בהחלט בר השגה. בתמורה לכסף, הם מציעים לגולשים שלל תשורות: מכתב תודה, לוח שנה, מאכלים ועוד.

"גם אנחנו רוצים להתעורר בבוקר ולשמוע בכי של ילד"

אברהם אמר כי "אנחנו מלאים בחום ואהבה ורוצים להעניק אותה למשפחה שלנו. גם אנחנו רוצים להתעורר בבוקר ולשמוע בכי של ילד, לראות את הילד רץ אלינו כשאנחנו מגיעים הביתה".

לדברי דריישנר, "אנחנו כל החיים עובדים, אין לנו סיפור סינדרלה, אלא שהפסדנו את הכסף בנסיבות לא נעימות. אנחנו באים ממשפחות חמות, של ערכים. אימא של מאיר נפטרה לפני כשבע שנים מסרטן ריאות ואבא שלו נמצא במצב בריאותי לא טוב, עם סרטן כבד. אנחנו רוצים להגשים את החלום שלנו ותוך כדי לשמח אותו ואת המשפחה המורחבת שלנו, ואין שמחה כמו ילד. אלא שכדי שהחלום הזה יתגשם, אנחנו זקוקים לעזרת הגולשים".

אם אתם רוצים לעזור לבני הזוג לממש את מה שהם מייחלים לו ולהקים בית מאושר בישראל, אתם מוזמנים ללחוץ כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים