תוכן שיווקי

ההוצאות הנסתרות שעולות לארגונים מיליונים והדרך האוטומטית לחיסכון

AimBetter, הפיתוח הישראלי שחולל מהפכה בעולם הניטור והטיפול האוטומטי בתקלות, מסייע לצמצום ההוצאות והגדלת שורת הרווח של מאות ארגונים בעולם - והכול ללא התערבות אנושית

02/04/2023 12:50
יהודה לסרי, המנכ"ל והמייסד המשותף של AimBetter.

השרידות הארגונית והיכולת לשמור על רמת רווחיות גבוהה באקלים הכלכלי העולמי הנוכחי, המאופיין באי ודאות וחוסר יציבות, מחייבות התייעלות של המערכות הארגוניות. בעידן שבו ארגונים מסתמכים יותר ויותר על תשתיות דיגיטליות, אפליקציות ומערכות מידע, איתור ופתרון תקלות מהיר עושים את ההבדל בשווי של מיליוני דולרים בשורת הרווח.

על פי נתונים שפורסמו על ידי מכון פונימון ב-2016 (ועוסקים ב-2015), השבתת מערכות ה- IT הארגוניות גורמת לנזק של 9,000 דולר לדקה, ואף לנזק כולל שעלול להגיע לכחצי מיליון דולר לכל שעת השבתה. מדובר בתופעה נרחבת, שמשפיעה על ארגונים רבים: על פי סקר מ-2022 של Business Wire, אחת מכל חמש חברות סבלה במהלך שלוש השנים האחרונות מתקלות שהובילו להשבתה, כשלנזקי ההשבתה מתווספים נזקים מתקלות, שגיאות ובעיות איטיות במערכות המחשוב הארגוניות.

AimBetter

AimBetter

"החדשות הטובות הן שהתקלות וההשבתות שמסבות נזקים כלכליים אדירים לארגון הן לא גזירת גורל", אמר יהודה לסרי, המנכ"ל והמייסד המשותף של AimBetter – חברה ישראלית שפיתחה פלטפורמה אוטומטית לניתוח ובקרה בזמן אמת של בסיסי נתונים ואפליקציות ארגוניות, ובכך מאפשרת למאות חברות ותאגידים להוביל לצמצום משמעותי של זמן הטיפול בשגיאות ובתקלות, ללא התערבות אנושית.

מהן הסיבות לנזקים הגדלים של הבעיות המחשוביות?

"הסתמכות הארגון על מערכות מחשוב ודאטה הולכת וגדלה, וכך גם מורכבות מערכות אלה וכוח האדם הנחוץ לתחזוקתן. כשמתרחשת שגיאה או בעיית איטיות מורכבת, קשה לגורם האנושי לאתר את התקלה במהירות, או בכלל. האינטגרטורים שהטמיעו את המערכת, איש ה-IT בארגון וה-DBA, לרוב מתקשים לראות את התמונה המלאה, ואיש לא יודע מה התרחש בזמן אמת בתוך ומחוץ לשרת ולמערכות הווירטואליות. כתוצאה מכך, זמן פתרון הבעיה מתארך, מעיב על העובדים והלקוחות, מרחיב את הנזקים הכספיים ולעתים גורם ללקוחות לעבוד עם מערכת שפועלת באופן 'עקום' ולא אפקטיבי", הוסיף לסרי.

איך השגיאות והתקלות פוגעות בארגונים שפונים אליכם?

"הנקודה הכי כואבת היא הפגיעה בכיס – 'תסמונת החשבונית הנעלמת': מקבלי ההחלטות בארגונים מודעים לפגיעה בשורת הרווח, אבל קשה לכמת את הנזק הכולל, לרבות תשלום לספקים, זמן עבודה של אנשי הסיסטם וה-IT בארגון, אובדן התפוקה והפגיעה במכירות, תוך הסטת משאבים ארגוניים ממיקוד ביעדים העסקיים לטיפול בתקלות. כך יכולה הפגיעה ברווח להגיע למאות אלפים ולמיליוני דולרים. זאת, בנוסף לנזקים תדמיתיים ולשחיקת אנשי ה-IT, שאין להם מנוחה ושעובדים סביב השעון", ציין.

הוא נתן דוגמה מהשטח: "לא מזמן פנו אלינו מבית חולים גדול בישראל, שבמשך חצי שנה נאבק לאתר את מקור הבעיה של תקלה במערכת הסאפ של רשת מרפאות השיניים שלו. המשתמשים במערכת סבלו מאיטיות, ניתוקים וחמור מכך – אובדן מידע. האינטרגרטור, ה- DBA ואיש הסיסטם לא איתרו את הבעיה, כל עוד המערכת רצה ומשאבי השרת תקינים, אך המשתמשים המשיכו לסבול. קשה להאמין, אך בתוך 10 דקות מרגע התקנת הפתרון של AimBetter הבעיה אותרה והופק דו"ח מפורט עם כל התקלות – והכול בצורה אוטומטית ומהירה".

כיצד Aimbetter פותרת בתוך 10 דקות תקלה של חצי שנה?

לסרי אמר כי "המערכת של AimBetter מבוססת על פתרון שירות עצמי, שמזהה בזמן אמת ובאופן אוטומטי עומסים וחריגות במערך בסיסי הנתונים, וכן מזהה בעיות ואת הגורמים להיווצרותן. המערכת מסייעת לפעולות פרו-אקטיביות, למניעת תקלה ונפילת מערכות, באמצעות פיקוח אחוד ומרכזי על מכלול רכיבי בסיסי הנתונים – Database Performance Monitoring".

לדבריו, "יתרונות המערכת מסייעים למאות חברות ותאגידים בינלאומיים, כמו BDO, מאנדיי, H&M וברינקס, לייעל התנהלות שוטפת, לצמצם למינימום את הסיכוי לתקלות ולהקטין דרמטית את זמן הטיפול".

"יתרון הפלטפורמה הוא לא רק ביכולת לבצע אוטומטית פעולות ניטור ואיתור מהירות, אלא ביכולות ההוליסטיות", הוסיף לסרי. "היא משלבת יכולות של אנשי DBA, אנשי IT ואנשי אפליקציות, ליצירת תמונה רחבה, לאיתור מהיר של גורמי התקלה ולסיוע לפתרון מהיר. האוטומציה חוסכת זמן עבודה יקר לעובדי הארגון ומייתרת את הצורך להחזיק In House בעלי תפקידים כמו DBA".

לסיום הוא אמר כי "אם בכל זאת צריך התערבות אנושית, הפתרון של AimBetter מוצע במודל שירות ענן (SaaS), שמאפשר לחברה לנטר, לאתר ולפתור תקלות בעצמה. לצד זאת, אנחנו מציעים שירותי Expert Support של מומחי DBA, שמעניקים תמיכה מקצועית בפתרון בעיות שהמערכת מזהה. הפלטפורמה משטחת את עקומת הלמידה ומאפשרת לכל ארגון לפעול בעצמו – והכול בעלויות נגישות, עבור חברות בכל הגדלים, לרבות SMB".

לאתר של AimBetter לחצו כאן.

 

 

אירועים קרובים