תוכן שיווקי

SPIKEIT תפיץ ותתמוך בישראל בפתרונות חברת הורנט סקיוריטי

הפתרונות כוללים גיבוי ורפליקציה בסביבת VM ו-Microsoft 365 וכן פתרונות Cloud Email Security - במודל שירות חודשי

29/03/2023 11:56
מימין לשמאל: קולין רייט, סמנכ"ל לאזור אירופה, המזרח התיכון אפריקה (EMEA) ב-הורנט סקיוריטי, וליאור בן עמי, מנכ"ל SPIKEIT.

חברת SPIKEIT – המתמחה בהפצת פתרונות אבטחת מידע בישראל – חתמה לאחרונה על הסכם ייצוג חדש עם הורנט סקיורטי (Hornet Security) – המספקת פתרונות מהמובילים בעולם בתחום הגנה על סביבת Microsoft 365 – ובכך הפכה לנציגתה הבלעדית של החברה בישראל.

תפיץ ותתמוך בישראל בפתרונות חברת הורנט סקיוריטי. SPIKEIT

תפיץ ותתמוך בישראל בפתרונות חברת הורנט סקיוריטי. SPIKEIT

הגנה מלאה ל-Microsoft 365: אבטחה – גיבוי – תאימות – מודעות לאבטחה

במסגרת ההסכם תספק SPIKEIT שירותים מקיפים עבור מגוון פתרונות הורנט סקיוריטי, הכוללים הפצה בישראל, תמיכה, אפיון, התקנה, שיווק ומכירה.

שותפות זו נועדה לתת מענה לביקוש הגובר בקרב אינטגרטורים לפתרון מהיר, איכותי ומוביל בהגנה על סביבת Microsoft 365 בארגונים קטנים וגדולים, במודל שירות חודשי, בסביבת ניהול אחת מרכזית.

בנוסף מספקת החברה פתרון גיבוי לסביבת VM, גרסה 9 של המערכת מאפשרת Immutable Protection בפני אובדן נתונים ותוכנות כופר. המערכת, החדישה ביותר בתחום כיום, מאפשרת גיבוי והגנה על כל המידע הארגוני בקלות וביעילות עבור סביבות וירטואליות Microsoft Hyper-V ו-VMware virtual machines (ר"ת VMs) וכן עבור שרתים פיזיים.

חברת הורנט סקיוריטי מגנה כיום על למעלה מ-50,000 ארגונים בעולם, ולמעלה מ-1,700 ארגונים בעולם הצטרפו לשירות בחודש האחרון.

"שמחים שחברת הורנט סקיוריטי שותפה לחזון שלנו"

קולין רייט (Colin Wright), סמנכ"ל לאזור אירופה, המזרח התיכון אפריקה (EMEA) בחברת הורנט סקיוריטי, ציין כי "בשנים האחרונות אנחנו מזהים עלייה באובדן נתונים ותוכנות כופרה, המקשים על ארגונים להגן על עצמם באופן מיטבי. חבילות ההגנה שלנו מאפשרת לארגון מעטפת של הגנה מפני חדירת מיילים זדוניים, גיבוי של כל סביבת Microsoft 365 ושרתים ארגוניים. בצורה זו המידע תמיד נשמר מוגן, מאובטח ובלתי ניתנת לשינוי מפני אובדן נתונים ותוכנות כופר.

הבחירה ב-SPIKEIT נעשתה מתוך ניסיון עבר עשיר, הבנה ואמונה ש-SPIKEIT תוכל לייצר עבורנו עשרות לקוחות חדשים בישראל, בצורה מהירה ומקצועית. זאת בזכות ניסיון רב וקשרים רבים שיש לחברה עם מאות אינטגרטורים ומאות ארגונים בתחום. אנו רואים בשותפות זו קשר מתמשך לשנים רבות קדימה, כאשר הפתרון ימשיך להתפתח, ובאמצעותו נוכל לספק מענה לדרישות המתעצמות בארגונים השונים, קטנים, הבינוניים ובארגוני האנטרפרייז".

ליאור בן עמי, מנכ"ל SPIKEIT, הוסיף: "לחברת SPIKEIT יש ניסיון רב בעולמות אבטחת המידע ופתרונות הגיבוי והגנה על מיילים של חברת הורנט סקיוריטי מאפשרת לנו להגדיל את מגוון הפתרונות בהגנה על עמדות הקצה ושרתי הארגון, תוך שימת דגש על קלות ניהול הסביבה, שירות חודשי ופתרון מקיף. אנו שמחים שחברת הורנט סקיוריטי שותפה לחזון שלנו, ואין לנו ספק שיחד נצליח לספק פתרון הגנה מקיף בארגונים השונים".

אירועים קרובים