תוכן שיווקי

Workato נבחרה על ידי גרטנר למובילה בתחום ה-iPaas

קיבלה את ההכרה בזכות חוויית הלקוח שהיא מציעה ובזכות 450 פרסומי לקוחות בחודשים האחרונים

30/01/2023 13:47
Workato

Workato, פלטפורמת האוטומציה והאינטגרציה הארגונית המובילה, הודיעה כי היא הוכרה שוב כמובילה על ידי גרטנר בקטגוריית פלטפורמת אינטגרציה כשירות.(iPass – Integration Platform as a Service) יש לציין ש-Workato נבחרה על ידי חברת המחקר כמובילה בתחום ה-iPaas לאחר שהיא העריכה 16 ספקי תוכנה, והיא עשתה זאת בשל יכולת ההוצאה לפועל המושלמת של חזונה.

Workato קיבלה את ההכרה בזכות חוויית לקוח עם דירוג של 4.9/5 ובזכות 450 פרסומי לקוחות בחודשים האחרונים. כמו כן, החברה קיבלה את המספר הגבוה ביותר של ביקורות 5 כוכבים – ב-234 מתוך 264 פעמים, ולקוחות רבים שיתפו את החוויה שלהם בשימוש ב-Workato במהלך השנה שחלפה.

פלטפורמת Workato מאפשרת לארגונים להפוך את התהליכים העסקיים שלהם לאוטומטיים בכל הארגון, על ידי שילוב האפליקציות, הנתונים והניסיון שלהם. פלטפורמת ה-Low-code / No-code של החברה כוללת אבטחה, התאמה לרגולציה, ביצועים וזמינות מהטובים מסוגם, ומקלה על צוותי IT ועל עסקים לשלב בין כל היישומים שלהם ולהפוך את התהליכים שלהם לאוטומטיים, תוך שימוש באלפי "מתכונים" ("Recipes") שנבנו על ידי קהילת Workato. על פי הגישה של החברה בתחום האוטומציה והאינטגרציה, אנשי טכנולוגיה בארגונים רשאים ויכולים להניע את הטרנספורמציה הדיגיטלית בארגונם.

"לכבוד הוא לנו לקבל הכרה כמובילים"

"כשהקמנו את Workato, המשימה שעמדה לנגד עינינו הייתה לחשוב מחדש על אינטגרציה. השנה, גרטנר מדגישה את השינוי המשמעותי שעתיד השוק לעבור בעולם ה-iPaaS, ולכבוד הוא לנו לקבל הכרה כמובילים בו", אמר ויג'אי טלה, מייסד שותף ומנכ"ל Workato. הוא הוסיף כי "האוטומציה והאינטגרציה נמצאות בעדיפות עליונה בקרב סגל הניהול הבכיר בחברה, עם כמות הולכת וגדלה של פרויקטים מסוג זה בארגון. המנעד הרחב של התכונות של Workato, בשילוב עם יכולות אבטחה ורגולציה חזקות, מאפשרים לארגונים בכל סדר גודל לבצע הנגשה (Democratization) של פרויקטים מורכבים, מה שמאפשר הן לצוותי ה-IT והן לצוותי הטכנולוגיה העסקית להניע מהלכים ותוצאות עסקיות בקנה מידה רחב בארגון. זה מרגש לראות את Workato עם דירוגי חוויית הלקוח הגבוהים ביותר בגרטנר, תוך ציון קלות השימוש ואיכות התמיכה של החברה. אנחנו גאים שהמשימה והביצוע של Workato דחפו אותנו לקדמת הבמה במהלך 12 החודשים האחרונים".

הכרזה זו של גרטנר באה בעקבות שנה שכללה אבני דרך חשובות לחברה, ובהן הכרה כ-CNBC Disruptor, השקת הסיור האוטומטי העולמי הראשון ושחרור שני דו"חות בתעשייה. בנוסף, Workato הבטיחה מיקום בדירוג השנה של Deloitte Technology Fast 500 ובדירוג Forbes Cloud 100.

לאתר Workato לחצו כאן.

אירועים קרובים