תוכן שיווקי

רפאל (רפא) שטיינמץ מונה למנכ"ל משותף בבולוורקס

29/01/2023 11:09
רפאל (רפא) שטיינמץ מונה למנכ"ל משותף בבולוורקס.

חברת האינטגרציה והפיתוח בתחום אבטחת המידע והסייבר בולוורקס (Bulwarx) הודיעה על קידומו ומינויו של רפאל (רפא) שטיינמץ לתפקיד מנכ"ל משותף (Co-CEO) בחברה, לצד תמיר לביא, המנכ"ל המכהן והבעלים.

במסגרת תפקידו ינהל שטיינמץ את מערך ה-Delivery והטכנולוגיות של החברה, בהמשך להובלת מערך המכירות המתרחב של הארגון. בכך למעשה יקבל רפא אחריות על כלל הממשקים הנוגעים לעבודה השוטפת עם הלקוחות והשותפים.

מימין לשמאל: רפאל (רפא) שטיינמץ, מנכ"ל משותף, ותמיר לביא, בעלים ומנכ"ל משותף, בולוורקס.

מימין לשמאל: רפאל (רפא) שטיינמץ, מנכ"ל משותף, ותמיר לביא, בעלים ומנכ"ל משותף, בולוורקס. צילום: יח"צ

תמיר לביא, אשר יכהן כמנכ"ל לצידו, יהיה אמון על ליבת החברה, כולל ניהול מערך הכספים ומחלקת ה-R&D, בד בבד עם ניהול חטיבת התפעול.

בשנתיים האחרונות שטיינמץ מוביל את מערך המכירות של החברה ושותף להתרחבות המשמעותית בהיקף המכירות ובהגדלת הפעילות העסקית אצל מעגל רחב של לקוחות קיימים וחדשים. בנוסף, קידם הכנסת טכנולוגיות נוספות אותן החברה בחרה לייצג, לצד היצרנים הוותיקים עימם היא עובדת לאורך השנים.

יואב מלמד, בעלים משותף המכהן כ-VP R&D, ציין כי קידומו של רפא מהווה שלב נוסף בתהליך הצמיחה המשמעותי של החברה ובהתבססות שלה כגורם משפיע ומוביל בשוק האינטגרציה לתחום הסייבר ואבטחת המידע.

שטיינמץ ייכנס לתפקידו ב-1 בפברואר 2023, ואילו ההכרזה הרשמית על מינויו תיעשה בכנס הלקוחות של החברה, ב-22 בפברואר במלון פרימה, רעננה.

אירועים קרובים