תוכן שיווקי

מולטיפוינט גרופ מציינת פגיעה במטרה גם בשנת 2022

17/01/2023 12:12
ריקרדו רסניק, מנכ"ל מולטיפוינט גרופ.

מולטיפוינט גרופ – חברת הפצה עולמית מובילה לפתרונות סייבר – ממשיכה את מגמת הצמיחה הרציפה בשנים האחרונות, ומכריזה על הכנסות מרשימות המייצגות צמיחה שנתית של כמעט 62 אחוזים במכירות, וזאת על אף תקופה של חוסר וודאות גלובלי בפן הכלכלי, משבר הקורונה שממאן לסגת, ומלחמה ארוכה בין רוסיה לאוקראינה.

ריקרדו רסניק, מנכ"ל קבוצת מולטיפוינט גרופ, ציין כי "התוצאות שהושגו במהלך 2022 נובעות מהצבת יעדים גבוהים, שנקבעו בתחילת שנת 2022 עם כוונה להמשיך ולהעלות את יעדי החברה לשנת 2023, שכן, למרות הצמיחה המשמעותית הנהלת החברה מבינה כי התחרות בשוק גדולה יותר. אנו רואים תוצאות חיוביות בשטח, מבחינת היכולות לתת מענה לצורך הולך וגדל, ולכן נמשיך להשקיע בהתרחבות הבינלאומית שהוכיחה את עצמה בשנים האחרונות, ונובעת בחלקה בצמיחה מהירה, לצד ביקוש גבוה מצד ארגונים לפתרונות אבטחת סייבר מתקדמים, כדי להתמודד עם איומים שהופכים למורכבים ומסוכנים יותר. הצמיחה המרשימה נובעת מאסטרטגיה שהחברה אימצה לעצמה בהתרחבות גלובלית וגיוס עובדים ביעדים שונים בעולם, כמו סינגפור, טורקיה ופולין, וזה בנוסף לסניפים הוותיקים יותר בחברה, כמו ישראל, יוון, דובאי ואסטוניה. בנוסף חברת מולטיפוינט מעסיקה כיום עובדים עם רמת ניסיון גבוהה ובעלי הכשרות מקצועיות בסטנדרטים גבוהים ביותר".

רסניק חידד כי "התוצאות המרשימות הן תודות לעבודה קשה במהלך כל השנה של מחלקת צוות המכירות, המחלקה הטכנית, מחלקת השיווק והצוות התפעולי".

מולטיפוינט גרופ – צעד אחד לפני המתחרים

סמנכ"ל מולטיפוינט גרופ, אריה וולמן, הוסיף כי "החברה מאמינה בהתרחבות בכל האפיקים, שכן שוק אבטחת הסייבר הופך לרלוונטי יותר ויותר כל יום, ולכן לקוחות מבקשים פתרונות סייבר בערוץ האישי והעסקי. השוק מבין כי תוקפי הסייבר הפכו לאגרסיביים ומתוחכמים ביותר, ולא ניתן לשמור על הנתונים ללא תמיכה של חברות סייבר".

עוד הוסיף וולמן ואמר כי "מולטיפוינט תמשיך לאתר ולהשקיע בהבאת טכנולוגיות טובות מסוגן, כדי לעמוד צעד אחד לפני המתחרים, כולל מודיעין איומים, הגנה על נקודות קצה, ניטור ועוד".

חברת מולטיפוינט מתרחבת לא רק בתחום פתיחת הסניפים וגיוס כוח אדם מיומן, אלא גם חתמה על הסכמי הפצה נוספים עם חברות סייבר ברחבי העולם, וזאת בנוסף לחברות הסייבר שהיא כבר מייצגת שנים רבות.

מולטיפוינט גרופ הרחיבה את ההון האנושי שבה. אריה וולמן, סמנכ"ל החברה, מוביל את הצוות שלו למצוינות, וכך גם שאר מנהלי החברה, ביאטריס וייס, מנהלת ערוץ המכירות; אלכס דוחובני, סמנכ"ל הטכנולוגיות; מרסלו פרינטק, סמנכ"ל הפיתוח העסקי; ורויטל לורנס, מנהלת השיווק הגלובלי.

אודות מולטיפוינט גרופ

מולטיפוינט גרופ היא חברה לפתרונות אבטחת מידע, שהוקמה על ידי ריקרדו רסניק בשנת 2009.

החברה דוגלת במכירות עם ערך מוסף, בשילוב עם תמיכה טכנית ברמה הגבוהה ביותר, כדי לתמוך במשווקים ובלקוחות הקצה. התמיכה הטכנית כוללת תמיכה לפני ואחרי המכירה. בנוסף, החברה מתמקדת בהצעת מוצרים בעלי ערך גבוה ובפתרונות שמייצרים מענה ממשי לבעיות עכשוויות. החברה פועלת לפי אתיקה מקצועית ועסקית, ועובדת על פי סטנדרטים גבוהים כדי להבטיח שקיפות וביטחון ללקוח.

אירועים קרובים