תוכן שיווקי

הכירו את Neat, שתשים סוף ל"לא שומעים אותך, וגם תדליק את המצלמה!"

07/11/2022 11:03
ערכת Neat לשיחת וידיאו קונפרנס מושלמת.

אנחנו רק נכנסים לשיחת וידיאו מחדר הישיבות, ובום, כלום לא עובד. אין קול, אין תמונה, המקרן לא עובד או שהטלוויזיה לא נדלקת, מוטי מה-IT לא עונה, ובינתיים המשתתפים שלא במשרד מתחברים ומחכים. אז מתחילים הפתרונות היצירתיים: הזריזים רצים למשרד להביא מחשב נייד, והעצלנים מתחברים מהטלפון ובמקביל מחפשים מטען (כי זו שיחה ארוכה). ובדיוק כשחשבנו שהכל נגמר, לא רואים את כולם כמו שצריך, וחלק מצטופפים לאותו מסך 14 אינץ' בנייד, אין שוויון בין המשתמשים במשרד לאלו שלא, זה נהיה מגוחך.

בחדר הישיבות פועלים מיקרופונים ורמקולים מכמה מכשירים וזה יוצר קקופוניה של צלילים וריבים ו"מי שמדבר, אחרים בהשתק". אז בשיא השיחה החשובה עם המנכ"ל, שכבר התחבר בחדר הישיבות במובייל כי אין מקרן, מקבל שיחה נכנסת שזורקת אותו החוצה, וכשמוטי מ-IT יגיע השיחה כבר תסתיים, ולא בטוב. זה כל פעם מחדש. חייבת להיות דרך טובה יותר, נוחה יותר, נקייה יותר.

אז מסתבר שיש. הכירו את Neat, כי אתם לא תרצו לשכוח. Neat פותרת לנו את כ-ל בעיות הווידיאו קונפרנס, בבת אחת, באמצעות פתרון all-in-one יחיד. חלק מהמוצרים של החברה, כמו ה-Neat Board, מאפשרים גם לוח מגע לסימון הערות ומידע על המסך בזמן אמת.

רק חשמל ואינטרנט, וכולם שווים

זה נשמע כמו חלום של כל מחלקת IT – כל מה שצריך בשביל הפתרונות של Neat הוא חשמל ואינטרנט, ו-Neat תעשה את השאר. אין יותר Plug-and-play מזה. המוצרים המתקדמים של החברה מצוידים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר ומספקים חוויה נוחה ואלגנטית.

עם מערך מיקרופונים תלת ממדי, מצלמה עם עדשה רחבה ורמקולים עם סאב וופר מובנה – שם המשחק הוא שוויון. חברת Neat מאפשרת לנהל שיחה עם מספר משתתפים בחדר ישיבות ,כאשר כולם נראים ונשמעים למשתתפים שלא בחדר אותו דבר. המסך מחלק את כל המשתתפים, ומערך המיקרופונים הייחודי מאפשר לשמוע אותו או אותה באותן עוצמות ואיכות.

בנוסף, המצלמות עוקבות אחרי המשתתפים, כך שגם אם מישהו קם ומסתובב בחדר, מכבה את המזגן, או שסתם נמאס לו לשבת, המצלמה תעקוב אחריו, תשאיר אותו בפריים, ואיכות הסאונד לא תיפגם. חייבים לראות כדי להאמין.

כולם נראים שווים ב-Neat.

כולם נראים שווים ב-Neat. צילום: RF123

נגמרו המריבות על החדרים והמחשבים

זה מרגיש כאילו העבודה ההיברידית, בנוסף לקשיים של המרחק, הוסיפה סיבוכיות לניהול השוטף. עכשיו, כשפחות עובדים מגיעים למשרד – יש יותר משרדים פנויים, ונוצרים מצבים שמשרד אחד מתחלק בין כמה עובדים, מה שידוע גם כ-Hot-Desking.

ל-ZOOM, יש את פתרון ה- Workspace, וביחד עם המוצרים של Neat, הם פותרים את בעיית שולחנות העבודה המוזיקליים.

באמצעות מכשיר ייעודי לכל עמדה, ניתן לקבוע בקלות את זמני העבודה, כך שדני יכול לקבוע שהוא יהיה ביום שני מהבוקר עד הצהריים, ואז השולחן מתפנה, ואפרת תוכל להמשיך את העבודה עד סוף היום.

כדי לשריין עמדת עבודה, יש צורך במספר לחיצות על מסך המגע, המלווה באישור קוד QR בטלפון, וזהו, העמדה שוריינה.

חוויית וידיאו קונפרנס בחדר ישיבות שלא הכרנו

המוצרים המתקדמים יותר של Neat מגיעים עם מסך נפרד, או Bar (דומה בגודלו לסאונד בר המוכר), הכולל מערך מדיה מתקדם (מיקרופון, רמקול, מצלמה), ואלו מאפשרים להציב אותם במקום אחד בחדר ולשכוח שהם קיימים.

על אפשרות השוויון כבר דיברנו (זה באמת פועל כמו קסם), ועם מוצרים כמו ה-Neat Board, המגיע עם מסך ייעודי שהוא גם מסך מגע, ניתן בקלות לסמן הערות עם עט מגע על שיתופי המסך או מסמכים בזמן אמת בפגישה מול כל משתתף.

אין כבלים, אין מחשבים נוספים, כל מערך השליטה בישיבות מופיע במסך או בטאבלט. חברת Neat השקיעה משאבים רבים כדי שתתמקדו במה שאתם טובים בו, ולא עם תקלות, וזה עובד נקי.

זום או מיקרוסופט Teams, רק תבחרו

חברת Neat בדקה וגילתה שרוב החברות משתמשות או בזום או במיקרוסופט Teams, ולכן כל מוצרי החברה תומכים בשתי התוכנות הפופולריות האלו. בנוסף, Neat גם לוקחת את הטוב משני העולמות ומשדרגת את חוויית הווידיאו קונפרנס לשלב הבא.

עם כל התקנה, אתם מקבלים הדרכה עבור המוצרים, וכמובן שקיימת תמיכה מלאה לכל שאלה או בעיה, למרות שבינינו, אתם כנראה לא תצטרכו אותה, זו המטרה של Neat – שגר ושכח.

מהפכת הווידיאו קונפרנס כבר כאן

די לריב על מיקרופונים, מחשבים ומקרנים. הקורונה הגבירה את השימוש בווידיאו קונפרנס בארץ ובעולם, וחברת Touch Conference הנציגות הרשמית של Neat בישראל, המשיכה את הבשורה: שיחות וידאו בזום או במיקרוסופט Teams בלי כל הסרבול (ובעיקר בלי התסכול) שמגיע איתן. מדובר בפתרון אלגנטי, תרתי משמע, שכן ליין המוצרים גם נראה נהדר ומחמיא לכל משרד או חדר ישיבות.

כל מה שצריך הוא חשמל ואינטרנט, וכל הבעיות שמסביב, כמו בעיות במיקרופון, בתמונה, בסאונד – כבר מטופלות ברמת המוצר.

לקביעת דמו עם נציגי Touch Conference, הזמינו דמו עכשיו.

חברת Touch Conference היא הנציגות הרשמית של ZOOM ושל חברת Neat בישראל. החברה כיום עובדת עם חברות במגוון ורטיקלים כמו: Monday.com, שטראוס, מקס סטוק ופאגאיה, ומספקת ומטמיעה מערכות ייעודיות להנגשת העבודה ההיברידית אחרי הקורונה וגם אחרי אחרי הקורונה.

אירועים קרובים